Friday, 13 December 2013

Holiday 60, Golden Rose

Holiday 60, Golden Rose
Hmm czy ja coś wspominałam, że nie szaleję za piaskami? No cóż, w między czasie trochę się się pozmieniało. To znaczy, zawsze je lubiłam ale nie miałam potrzeby kupowania jakiejś większej ilości...teraz kilka mi przybyło i oczywiście chcę więcej i więcej. Błędne koło, jak zawsze z tymi lakierami. :P
W każdym razie 60 Holiday jest super, to czarny (lekko stalowy) wymieszany ze srebrnymi drobinkami. Wygląda jak taka klasyczna suknia wieczorowa, albo z kompletnie innej strony, jest bardzo industrialny, jezdniowo-budynkowy. Naprawdę świetnie migocze, oczywiście drobinki uaktywniają się w sztucznym świetle albo słońcu. Aplikacja bezproblemowa, 2 zwyczajne warstwy na zdjęciach. Nie wiem co tak mnie naszło na czarne lakiery na blogu, i to przed samymi świętami. :D I jeszcze mam ochotę słuchać Paint it Black non stop! 


Holiday 60, Golden Rose
Didn't I say that I'm not that much into sands? Well, in the meantime I changed my mind. I mean, I always liked them, but never felt like buying loads...now, I got a couple more and obviously, I want more and more. It's a vicious circle, as always with nail polish. :P
Anyway, this one from Golden Rose is lovely, it's black (a bit steel-ish) with silver. It looks like a classic evening gown or on a completely different note, it has sort of industrial vibe. It has lovely sparkles, especially in artificial light or in the sun. It applies well, 2 regular coats here. I don't know why I went for blacks these days on my blog, just before Christmas. :D I also feel like listening to Paint it Black all the time!





16 comments:

  1. ja w ogóle nie używałam piasków, ale od kiedy kupiłam moje pierwsze to się zakochałam i wiem, że one ostatnimi nie będą;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jakoś kompletnie wsiąkłam, mam nadzieję, że przejdzie mi po świętach. :))

      Delete
  2. On wygląda jakby miał takie microbeadsy w sobie :D

    ReplyDelete
  3. Oj, piękny jest! na żywo wygląda chyba jeszcze piękniej :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, to prawda. w ogóle piaski trudno uchwycić niestety i najlepiej wyglądają w realu...szczególnie te z drobinkami.

      Delete
  4. Uwielbiam piaski i ciemne kolory! Ten jest super! :)

    ReplyDelete
  5. Mam ten lakier i muszę przyznać, że wygląda olśniewająco. Jeszcze piękniej wygląda na długich paznokciach - podpatrzyłam u koleżanki. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja chyba nie uświadczę takiego widoku, bo nie mam nikogo w swoim otoczeniu z dlugimi...ale może na mieście się uda. :D

      Delete
  6. It's absolutely gorgeous!! +.+

    ReplyDelete
  7. uwielbiam te piaski GR, kolor jest śliczny :)

    ReplyDelete
  8. Jeszcze nie używałam piasków, ale muszę się koniecznie zaopatrzyć ;) Twój jest rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  9. on mi się coraz bardziej podoba :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...