Friday, 20 December 2013

A Woman's Prague-ative, OPI

A Woman's Prague-ative, OPI
Jeden z moich ulubieńców w kolekcji Euro Centrale (wiosna 2013). To bardzo ciekawy lakier i szczególnie pasował mi właśnie na okres jesienno-świąteczny, idealnie mi to współgra. Ma czerwonawą, żelkową bazę wypełnioną gęstym, drobnym shimmer w kolorze miedziano-złotym. Tak całościowo wygląda dość metalicznie czy nawet foliowo (wykończenie i właśnie efekt jaki daje patrząc z pewnej odległości, bardzo kojarzy mi się z Glitz and Glamour Orly, tylko odcień złota jest inny). Wygląda jakby moje paznokcie się zapaliły i bardzo mi się to podoba! :D Bardzo ogniście i odblaskowo...jeśli chodzi o malowanie, to tutaj też nie ma żadnych problemów, dwie warstwy i szybkie schnięcie.

A Woman's Prague-ative, OPI
That's another favourite of mine from Euro Centrale collection (spring 2013). It's an interesting nail polish and I especially like to wear it in autumn/Christmas time, it just goes really well with it. It's a reddish jelly base densely filled coppery golden shimmer. Overall, it looks fairly metallic or ever foily (the finish and the overall look reminds me of Glitz and Glamour from Orly a lot, the shade of gold is just different). It looks as if my nails were on fire and I like that a lot! :D Really fierce...application wise it's great too, you need two thin coats and they dry quickly.




17 comments:

  1. O KURDE CHCĘ! Chyba pierwszy raz mi się naprawdę podoba aaaaaaa :x

    ReplyDelete
  2. a ja go kupiłam na ostatnich targach chyba za 19zł i jakoś nie byłam co do niego przekonana. a on jest taki piękny! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo on taki niepozorny jest, ale to trzeba lubić wykończenia takie też i nie mieć nic przeciwko miedziano-bursztynowym kolorom, moje panokcie wszystko przyjmą chyba. ;)

      Delete
  3. Replies
    1. feniksowy! idealne określenie :)
      jak ja lubię OPI :3

      Delete
  4. Jest piękny i chociaż kolor zdecydowanie nie mój to jestem zachwycona!

    ReplyDelete
  5. Mam i lubię ten kolor, chociaż muszę mieć dzień na niego,,, U Ciebie wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  6. Intrygujący lakier, bardzo nietypowy ;)

    ReplyDelete
  7. Sama nie wiem czy mi się podoba, ale chyba jednak tak :) nie przepadam z pomarańczowymi odcieniami, ale ten ma to COŚ :)

    ReplyDelete
  8. ostatnio zastanawiałam się czy go kupić ale jednak odpuściłam sobie

    ReplyDelete
  9. Kolejny do listy must have! Rewelacyjny!

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam wszystkie miedziane lakiery, a ten jest naprawdę piękny. Muszę go zdobyć :)

    ReplyDelete
  11. z jednej strony fajny, ale jakoś nie porywa mnie ;p

    ReplyDelete
  12. w sumie to jest bardzo ciekawy kolorek ;) iskierka taka !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...