Tuesday, 3 December 2013

71S Manhattan

71S Manhattan 
Naprawdę cudny lakier, coś ciekawego i niespotykanego, nie spodziewałabym się go w drogerynej, niedrogiej marce. :)
To pistacjowy pastelowy lakier, taki mleczno deserowy z drobnym ciemnym brokatem (jest wielokolorowy: różowy, złoty, zielony, czerwony, fiolet). Kolor bazowy jest naprawdę super, taki blady a zielony ton jest bardzo subtelny - dodatkowo to ciepła zieleń, nieczęsto trafia się w lakierach. Ogólnie wygląda dla mnie jak pistacjowo-waniliowe lody we wróżkowym klimacie - lakier błyszczy się pod pewnym kątem, właściwie to ten z ostatniej warstwy jest błyszczący, te pod spodem są lekko mleczny przez bazę, naprawdę podoba mi się ten efekt!) Maluje się nim w porządku, potrzebne są 2-3 cienkie warstwy ale nakładają się równo - nie ciągnie się, nie robi prześwitów.

Niedługo do wygrania będzie w moim rozdaniu (oczywiście nowy). Miejcie oczy dookoła głowy. :D


71S Manhattan
A really lovely polish, something interesting and fun, I wouldn't expect to find something like this in a drugstore brand. ;)
It's a pistachio-pastel milky base with fine dark glitter (it's multi-coloured - pink, gold, green, red, purple
). The base is really cool, it's very pale and this green tone is very subtle - it's warm toned green, not very common in polishes. Basically it looks like some pistachio-vanilla sundae in a fairy tale vein, as the glitter is sparkling at certain angles (the one applied in the last coat, there's a milky quality to the glitter underneath - I really like this effect!). It applies well, you need two/three thin coats and they apply evenly - they're not streaky and they don't smudge.

You can win it in my giveaway soon (brand new obviously). Stay tuned! :D



15 comments:

  1. nie wytrzymałam do rozdania i sama go kupiłam :D

    ReplyDelete
  2. jest piękny i też kojarzy mi się z czymś pysznym do jedzenia! *.*

    ReplyDelete
  3. boski, chcę! Były inne?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety sama poluję na inne bo ten mam ale są tylko czysto brokatowe, a takiego jak ten nie widziałam :(

      Delete
  4. Ładny, choć wolałabym żeby to był biały z odcieniem beżowego, ta zielonkawość mi nie odpowiada :-)

    ReplyDelete
  5. Mam go od dawna :D Mnie się cholernie podoba! Fakt, że z tymi prześwitami trochę drażni, więc dałam 2 cienkie warstwy na białą bazę :) Fajny jest też z tej serii fioletowy ^___^

    ReplyDelete
  6. mi przypomina taki niby jogurt z kolorowymi słodkimi kulkami , albo niby cukiereczkami :D

    ReplyDelete
  7. Wygląda jak roziskrzony porannym słoneczkiem śnieg :D Piękny :)

    ReplyDelete
  8. Jak lukier na cupcake'u ! :)

    ReplyDelete
  9. Super, miałam go dwa tygodnie temu w ręce, ale w końcu nie kupiłam, teraz żałuję, bo już go nie ma :(

    ReplyDelete
  10. Chodziłam koło niego już ze 3 razy.. jak w końcu było -40%, to nie miałam kasy... ech.. piekny!:)

    ReplyDelete
  11. wow, nie podejrzewałabym Manhattanu o takiego cudaka :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...