Tuesday, 10 December 2013

25 LIFE

25 LIFE
Jak już pewnie większość z Was wie, to dość nowa seria lakierów, wypuszczona specjalnie dla Superpharm. Mają duży wybór kolorów i są niedrogie, często są promocje - gdyby jeszcze bardziej pokombinowali z wykończeniami, byłoby super. :)
25 to naprawdę świetny odcień, nie mam jeszcze nic podobnego. To średni fiolet z wyraźnymi ciepłymi tonami (ale to na pewno nie różowy), kojarzy mi się z fioletowymi wrzosowiskami. Sam kolor jest taki wyrazisty i raczej rzuca się w oczy, ale nie jest przesadzony i szalony. W sumie to jest dość stonowany i taki spokojny, ale nie ma w sobie przykurzonych, szarych nut - dla mnie świetnie. Poza tym wychodzi trochę ciemniej na paznokciach niż w butelce. Podobne fiolety często tak mają, zastanawiam się dlaczego? Maluje się łatwo (2 warstwy), pędzelek jest w sumie zwyczajny, taki klasyczny. I ma piękny połysk. Zawsze muszę się powstrzymywać przed zakupem kiedy jestem w pobliżu, wszystkie mogłabym mieć. ;) 


25 LIFE
It's a brand new series in Poland, released as a drug store line. There's a wide colour range and they're inexpensive - I hope they're going to experiment more with textures and finishes, that would be awesome. Anyway, I still like them a lot. It's a decent quality for a good price.
25 is a wonderful shade, I actually haven't got anything similar. It's a mid tone purple with visible warm tones (but it's definitely not pink), it reminds me of purple moors, mhmm. It's visible and it stands out, but it's not over the top, it's not too loud. It's somewhat toned down and calm, but it has no dusty tones, it's not greyed out at all. It's a bit darker on nails than in the bottle - similar shades often come darker, umm, why is that? No idea. 
It applies well (2 coats), the brush is regular, classic, just alright. And it has a lovely shine. :) I have to stop myself from buying every time I'm around, they are all so nice. 





8 comments:

  1. Prześliczny! :) Mój ulubiony odcień fioletu :)

    ReplyDelete
  2. Świetny odcień! Chyba nie mam podobnego w swoich zbiorach, muszę go kupić :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny kolor ;) Chyba się skuszę na jakiś lakierek z tej serii bo nie mam jeszcze żadnego ;)

    ReplyDelete
  4. nie mój, niby fajny ale u mnie na pewno wyglądałby dziwnie :P

    ReplyDelete
  5. fajny :D mam podobny lakier z Flormar'a

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...