Thursday, 5 December 2013

176 Forest Green, Sensique

176 Forest Green, Sensique
To dość nietypowy kolor i nie mam nic takiego w swoim wesołym zbiorze - a to fajne uczucie trafić na coś innego po tylu latach lakierowej obsesji. To mieszanka brązu, oliwki, czarnego (często Forest Green wygląda ciemniej, bardziej wampowo niż na zdjęciach - ja robię zdjęcia w mocnym, dziennym świetle, dlatego aż tak tego nie widać). Ma w sobie mikro drobinki/poświatę...jakby perłowe wykończenie (ale nie jak w tanich lakierach, bardziej jak te biżuteryjne), jakby metaliczne, trochę duochromowe - trudno to określić jednoznacznie. Przypomina mi trochę muszle omułków. :) Kwestia malowania jest super, to raczej jednowarstwowiec, ładnie kryje, ma taką treściwą konsystencję, ale nie gęstą (ja i tak nałożyłam dwie cienkie). Bardzo go lubię!

176 Forest Green, Sensique
That's a shade which is rather unique in my collection, and it's fun to have something unusual in your collection after several years of nail polish obsession. It's a mix of brown, olive green, black (it often looks darker/vampy than in my photos, but I shoot in bright daylight, that's why). It has micro-shimmer/sheen, it has somewhat pearly finish (but not like cheap polishes), somewhat metallic, a bit of duo chrome... it's difficult to pin it down. It actually reminds me of mussels' shells. :) Application is great, it's a one coater (I applied two thin though). I like it a lot!




5 comments:

  1. Ciekawie wygląda ten kolor:)

    ReplyDelete
  2. Takiego koloru jeszcze nie miałam okazji poznać.

    ReplyDelete
  3. Też go lubię, trochę za szary ale i tak fajny :>

    ReplyDelete
  4. fajny, faktycznie taki dość niespotykany. mam coś podobnego z essence z tej starej serii, ale to chyba jednak co innego :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...