Sunday, 8 December 2013

108 Belcanto, Vipera

108 Belcanto, Vipera
I showed a happy pink yesterday, so today it's time for happy blue. Pure logic! :D
It's a medium blue, slightly leaning towards purple, a periwinkle blue. I love such shades and every time I see in a store/collection I want to have it even though I'm aware I've got many polishes like that (but is it enough? noooes). I simply can't say no to them... This one is divine. Finish is a bit jelly-like, it's super glossy and it there is sort of a lightness to it. Formula is a bit runny and the brush is long, so you need to bit a bit careful, but other than that it applies easy. I'll try to compare such blues soon and will let you know. :)

108 Belcanto, Vipera
Wczoraj pokazywałam wesoły róż, więc dzisiaj trzeba pokazać wesoły niebieski. Logiczne, prawda?
To taki średni niebieski, z lekką fioletową nutą, taki niezapominajkowy odcień. Mam słabość do takich kolorów i zawsze chcę taki mieć kiedy widzę go w sklepie/jakiejś kolekcji, chociaż dobrze wiem, że mam podobnych kolorów sporo (ale czy wystarczająco? nieee). No, po prostu nie umiem im odmówić...Ten jest boski.
Wykończenie jest trochę jelly, takie pół żelkowe, bardzo szkliste i ma w sobie taką lekkość. Ma trochę płynną, lejącą się formułę, a pędzelek jest długi - dlatego trzeba uwazać przy nakładaniu, ale poza tym nakłada się łatwo. Postaram się niedługo porównać niebieskie w tym stylu i napisać post. :) Możecie dostać go tutaj.


17 comments:

  1. a ile masz tu warstw? :)
    no i muszę przyznać, że jest bardzo ładny. chyba właśnie przez te fioletowe tony

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 warstwy,
      zdjęcia raczej nieco potęgują żelkowatość. :)

      Delete
    2. Rozumiem Twoją miłość do takich odcieni :-) piękny jest

      Delete
    3. nawet jeśli jest mniej żelkowy, to kurczę, zaczyna mi się coraz bardziej podobać ;)

      Delete
  2. Bardzo mi się podoba :)
    Pierwszy raz spotykam się z taką serią Vipery ;)

    ReplyDelete
  3. Cudny kolor! Szkoda, że jest taki żelkowy, musiałabym naładować masę warstw, żeby przykrył moje okropne końcówki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też mam bardzo białe paznokcie/końcówki ale spokojnie dwie warstwy dają radę, gołym okiem nie widać końcówek - do zdjęć faktycznie mogłam dodać trzecią, bo często transparentność na zdjęciach się wyolbrzymia. ;)

      Delete
    2. Dokładnie, zwłaszcza jak się doświetli zdjęcia :-)

      Delete
  4. Cudo, ale wygląda na słabo kryjący. :( Ile warstw tu masz? 3?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 warstwy, pewnie można dodać 3 ale na żywo nie widać prześwitów i dla mnie to było zbędne.

      Delete
  5. Kocham takie odcienie, tez nie potrafię się im oprzeć :DDDD

    ReplyDelete
  6. Śliczny, pięknie się błyszczy :)

    ReplyDelete
  7. Thank you for sharing this. It’s just what I needed to read!

    Nail Supply

    ReplyDelete
  8. dostałam go na mikołaja od mojego tż i mam nadzieję że się spisze bo również kocham takie kolorki i mam już wiele podobnych :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...