Monday, 30 December 2013

09 CAIRUO

09 CAIRUO
To moje najulubieńsze tanie toppery, na pewno tegoroczny hit. Są niedrogie, a mają naprawdę świetną jakość. Niestety trudno już je dostać i w sumie wątpię, że jeszcze pojawią się gdzieś na naszym rynku. No ale kto wie. Może nie pachną najlepiej, ale nie są też tragiczne - nawet te droższe brokatowe toppery też mają specyficzny zapach. Przezroczysta baza jest idealna, wysycha bardzo szybko (nie jest taka gumowata i ciągnąca się), a do tego po wyschnięciu powierzchnia jest idealnie gładka - w zasadzie nie potrzeba już tutaj innego topcoatu. 09 to mieszkanka białego matowego brokatu i zielonych-lustrzanych hexów. Według mnie to bardzo nietypowe połączenie i do tego idealne na święta, nie mogłam się powstrzymać i po prostu musiałam nałożyć go na czerwień. Później pokażę Wam inne kombinacje kolorystyczne - moim zdaniem świetnie wypadnie na pastelach wiosną. :)

09 CAIRUO
These are my favourite toppers on the budget. They are very very inexpensive and I think their quality is impressive. Sadly, it's difficult to buy them anymore and I doubt they will re-appear on the market. They're only a little smelly, but it's not that horrible...even more expensive glitter toppers has a distinctive smell too. The clear base is awesome though, it dries very quickly, it's glossy and provides sleek surface, you don't really need any topcoat over it. 09 contains matte white glitter and green mirror-like hex glitter - very unique combination and over red it looks super festive - I couldn't help it but apply over red. I'll show you other looks later on, I think it'll be lovely on pastels in spring. :)




19 comments:

  1. Mmm fajne połączenie a brokacik cudny ^__^

    ReplyDelete
  2. Widziałam je chyba na stoisku przy metrze Wilanowska, to możliwe że są do dostania w takim miejscu? Buteleczki tak mi się kojarzą. Całkiem fajne połączenie, tego błyszczącego brokatu nie ma zbyt dużo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O to muszę się tam wybrać i obadać czy je mają :)

      Delete
    2. ja właśnie ten tam dorwałam, :).... ale już samie niedobitki były. :<
      w sumie trzeba zaglądać, może jeszcze będą.

      Delete
  3. świetne połączenie i faktycznie świąteczne:) ciekawe jak na innych kolorach by wyglądał :)
    widziałam te lakiery Cairuo najpierw jak byłam w Gruzji, a ostatnio znalazłam u nas fajny sklepik z takimi tanimi lakierami :)

    ReplyDelete
  4. świetne mają buteleczki - nie widziałam ich nigdzie a mają ciekawe kolory tych brokatów.

    ReplyDelete
  5. buteleczki są zabójcze :D a zawartośc też niczego sobie :D

    ReplyDelete
  6. Faktycznie świetne te topy, szkoda, że nigdzie ich nie mogę dorwać...

    ReplyDelete
  7. Chyba je widziałam u Chińczyka. Ta zakrętka, taka charakterystyczna...

    ReplyDelete
  8. A u mnie w takim małym sklepiku są te glittery :) Skoro polecasz, to się skuszę :DDDDD

    ReplyDelete
  9. u mnie też są :) świetne połączenie :)

    ReplyDelete
  10. Nigdy nie widziałam tej marki.. Były dostępne u nas?

    ReplyDelete
  11. ja wzięłam kiedyś 21 na spróbowanie i żałuję że nie zgarnęłam wszystkich możliwych kolorów! Jak dla mnie są najlepszym lakierowym odkryciem tego roku! :D

    ReplyDelete
  12. Mają zdecydowanie przepiękne buteleczki :)) i te kolorki równiez są słodkie :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...