Friday, 29 November 2013

USTA: Kobo Peach Puff 303

Hi, 
It'll be in Polish only as it's available only here and it's not a nail polish...but have a look anyway, it's a pretty lipstick and it's quite similar to NYX Tea Rose, I think (I don't have it on my at the moment, so I can't compare). I live in two cities at the same time and it's starting to drive me mad! Another nail polish review tomorrow. Stay tuned :)


Kolejna szminka Kobo Professional, Peach Puff 303, tym razem z serii Colour Trends. Na początku trochę się jej przestraszyłam, bo sam sztyft wygląda bardzo karmelowo-brązowo, a to niekoniecznie mój typ. Jednak na ustach kompletnie się zmienia i łapie delikatne brzoskwiniowo-różowe-koralowe tony (bliżej jej do koloru z nalepki niż ze sztyftu, jakkolwiek by to dziwnie nie brzmiało. :))  
Jeśli chodzi o nasycenie/ton, to jest dość ciemna, na pewno nie jest w stylu nude. U mnie akurat bardzo wpasowuje się w naturalny ton ust, delikatnie je przyciemnia, uwydatnia. W ogóle u mnie to taki bardzo neutralny-naturalny kolor, idealny do minimalistycznego makijażu. Strasznie odzwyczaiłam się od intensywnych pomadek, nie przypuszczałam, że kiedykolwiek to się zdarzy. Sama szminka nakłada się w porządku, nie przesusza ust i trzyma się dość dobrze, ściera się równomiernie -  w pełni mnie to zadowala. Na co dzień nie przepadam za super trwałymi szminkami, bo zwykle przesuszają mi usta, a to nic atrakcyjnego. Poza tym lubię co jakiś czas nakładać balsam/szminkę, dla mnie to raczej przyjemność niż problem.

Inne kosmetyki: krem tonujący Korres 01 Sand, korektor Studio Sculpt MAC, róż 01 Peony Clinique, kredka Models Own (czarna), kredka Aqua Eyes Make Up For Ever (srebrna), tusz Essence multi action.



10 comments:

  1. ależ masz piękne usta! i ten kolor prezentuje się ślicznie

    ReplyDelete
  2. aaa zakochałam się ^^ A twe usta normalnie... mega ^^ Pomadka schodzi na dalszy plan hihi

    ReplyDelete
  3. świetny blog, zapraszam do mnie http://beauty-by-cleeoo.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się spodobał ten kolor...muszę go sparwdzić na żywo w Naturze ;)

    ReplyDelete
  5. Piękny kolor! Zdziwiłam się, że taki brązowy sztyft na ustach robi się różowy :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładna pomadka - delikatna, a zarazem wyrazista :) Pasuje do Twojej karnacji :)

    ReplyDelete
  7. piekna:) uwielbiam pomadki kobo ;)

    ReplyDelete
  8. Usta piękne i Tobie bardzo fajnie pasuje taki kolor :)
    Do mnie wydaje mi się że kompletnie nie pasuje, więc nie kusi mnie :D

    ReplyDelete
  9. Dziewczyno, ale Ty jesteś ładna !!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...