Tuesday, 5 November 2013

Queen B, China Glaze

Queen B, China Glaze
Mhmm, czytałam już na kilku blogach, że ten lakier jest nudny...ja mam całkiem odmienne zdanie. Uwielbiam ten lakier i to najlepszy przykurzony niebieski/blurple w tym sezonie, jeśli nie w ogóle. Trudno opisać ten kolor, to lekko przykurzony granat z domieszką fioletu. Jest dość ciemny, ale jeszcze nie vampowy, jest widocznie niebieski. Konsystencja i formuła jest boska, bardzo kremowa, idealnie kremowa, król królów. A wykończenie jest bardzo szkliste, przy tym nie przypomina lakierów jelly. Dla mnie lakier ideał. Kojarzy mi się trochę z Purple Rain Models Own, ale Queen B jest raczej trochę jaśniejszy, bardziej przykurzony i bardziej niebieski-fioletow niż typowo granatowy. Postaram się je niedługo porównać. A teraz podziwiajcie!

Queen B, China Glaze
Mhmm, I read on many blogs that it's a boring shade, well, my opinion is exactly opposite. I love this polish and it's the best dusty navy blue/blurple released this season, if not of all times. The hue is quite difficult to describe, it's a slightly dusty blue with a drop of purple. It is quite dark, but not on vampy side, it is distinctively blue. Formula is divine, very creamy, like seriously perfect creme, top of the tops. It's super shiny without being jelly-like. I adore this polish. It reminds me of Purple Rain from Models Own a little, but I think Queen B is lighter, dustier and more blurple. I'll try to compare them soon. Now, admire!










9 comments:

  1. Trochę trupi kolor moim zdaniem, ale może się podobać, jest dość nietypowy :)

    ReplyDelete
  2. Kocham ten lakier, jest rewelacyjny i zgadzam się, ze wszystkim co napisałaś, że maluje się nim jak masełkiem, jeden z lepszych lakierów jakie mam w swojej kolekcji :D

    ReplyDelete
  3. mnie się podoba, jest taki... nieoczywisty :D ni to fiolet, ni to granat, nie powiedziałabym, że jest nudny :)

    ReplyDelete
  4. tak jak napisała ejndzel, świetny jest ze względu na kolor, ani to fiolet ani granat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nono, jest taki nieokreślony i nie widziałam nic podobnego, a raczej na brak lakierów nie mogę narzekać, szczególnie niebieskich/fioletowych. :D

      Delete
  5. Jest boski! jeden z piękniejszych blurpli jakie widziałam, popieram Twoje zdanie na jego temat! a do tego rewelacyjny komfort malowania! <3

    ReplyDelete
  6. dla mnie wygląda super szczególnie na sezon jesienny. pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Piękny! Lubię takie przykurzone odcienie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...