Tuesday, 26 November 2013

Perfect Mol-Ten, Color Club

Perfect Mol-Ten, Color Club
Oooj, dzisiaj jest już taki zimowy mróz, od razu naszło mnie na foliowe lakiery. Perfect Mol-Ten jest już trochę stary. Ta linia została wypuszczona jakoś w 2011 roku, ale dla mnie to jedne z najfajniejszych foliowych lakierów. Prawdę mówiąc chciałabym, żeby więcej firm wypuszczało teraz takie lakiery, mam już trochę dość piasków (chyba kliknę świąteczne foile z China Glaze lada chwila!)
Perfect Mol-Ten to taka blada zieleń, która na mojej skórze łapie chłodniejsze tony niż w butelce - mi to odpowiada, i to bardzo, robi się tak miętowo-mroźnie. :) Maluje się nim naprawdę fajnie, łatwo, ślady pędzelka nie są widoczne. Na zdjęciach dwie warstwy. Wykończenie jest niemożliwe błyszczące, odblaskowe, metaliczne i pazłotkowe.


Perfect Mol-Ten, Color Club
Oooh, it's a bit frosty outside and I started to feel all wintery...mhm. And it's perfect time for foils. Perfect Mol-Ten is quite old, it was released around 2011, but foils from this line are one of the best foils ever. To be honest, I wish more brands released such polishes now, I'm a bit fed up with sands (I'm getting China Glaze holiday foils in no time!) 
It's a pale green shade, I think it looks a bit more cool toned against my skin than in the bottle - I'm happy with it, there's almost some minty quality to it. Application is fun, it's very opaque and easy to apply, there are no brushstrokes visible whatsoever - I applied two thin coats. Finish is insanely shiny, foily and rock'n'roll. ;)








11 comments:

  1. też go bardzo lubię, całą serię zresztą:>

    ReplyDelete
  2. Ładny, z foliowych CC najbardziej lubię Cold Metal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. próbowałam przez chwilę wybrać swój ulubiony z tego setu...ale jakoś nie mogę, wszystkie są ekstra. ;))

      Delete
  3. Piękny! Uwielbiam lakiery Color Clubu :>

    ReplyDelete
  4. to prawda, jest świetny.:)

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba! Szkoda, że takie zimne stalowe odcienie nie pasują do mojej karnacji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem jak to jest, mi nie pasuje jakieś 90% jasnych szarych/szarych beży itp. A bardzo je lubię.

      Delete
  6. cudny, widzę go na moich pazurkach :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...