Wednesday, 6 November 2013

Life 21

Life 21
Lakier pochodzi z najnowszej serii lakierów wypuszczonej ostatnio przez Superpharm - sporo z nich wpadło mi w oko, cena jest przystępna i sprzyja zbieractwu. Ten kupiłam za zawrotne 3,50zł, wersja jest mini (5,5ml) i chyba muszą dokupić na zapas...mogliby je w sumie wypuścić w dużej wersji. :P
Wydaje mi się, że jest podobny do toppera L'Oreal (dużo droższego) i ogólnie jestem zadowolona, że nigdy nie skusiłam się na żadne biało-czarne brokaty indie.
W bezbarwnej bazie jest dość drobny biało czarny brokat i nieco większe kawałki (ale tych jest dużo mniej). Bardzo podoba mi się ten efekt, a brokat nakłada się łatwo i zostaje na swoim miejscu. Bardziej niż łowienia brokatu nie cierpię jak brokat przesuwa się na dolny brzeg paznokcia, a górna część zostaje łysa. Strrrrasznie mnie to denerwuje, ale ten na szczęście nakłada się idealnie. Na zdjęciach niżej nałożyłam tylko jedną warstwę. Dużo też eksperymentowałam z tym lakierem a z butelki wiele nie ubyło, to się chwali. Super sprawdzi się na jaskrawych kolorach, ale teraz wolałam pokazać bardziej jesienne kombinacje.


Life 21
That's a great topper I recently discovered in our local pharmacy chain store, they've just released their own line and it's awesome (and inexpensive). This one I bought for less than a dollar, it's a mini bottle (5.5ml) and I think I'd better repurchase this polish. :P I would say it's very similar to L'Oreal topper and I'm very glad that I'd never been tempted enough to buy any black-white indie glitters.
It's made of fine b-w glitter and larger hex chunks, but they're rather sparse. I really love the effect it gives. Glitter spreads easily and stays in place. I hate it (more than fishing) when glitter shifts down the lower edge of the nail and upper part stays bare, this is soooo annoying, but this one is different and applies perfectly. I achieved the looks below in one coat. I experimented with this topper a lot and the bottle is still almost full - very nice. It will look brilliant on bright shades, but I decided to show you more autumn-ish combos.










17 comments:

  1. Replies
    1. pewnie rzucą jeszcze. :P

      u mnie tych w bazie jelly nie było wcale, a dokładnie przeszukałam każdy koszyczek w sklepie. :P

      Delete
    2. dorzucają, sprawdzajcie :) ja szukałam black&white, były same te jelly. a jak znalazłam w innym sklepie b&w, to nie było tam żelów :)

      Delete
    3. no, też mi się tak wydaje. ja postanowiłam na spokojnie do tego podejść  i systematycznie sprawdza w swojej. :P

      Delete
  2. Chyba muszę się kiedyś wybrać do Super-pharm :D Bardzo ładnie wygląda na szarości :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny, ja właśnie wczoraj kupiłam szarość , która koniecznie wymaga czegoś na górę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie kusi taki szary gołębi ze złotymi drobinkami, chyba przy najbliższej okazji wezmę...
      :)

      Delete
  4. jak na złość wkoło mnie wszystkie są wykupione ;x

    ReplyDelete
  5. Mam kilka lakierów Life,fajne są :D Tego ciapka mam kolejnego na oku do maźnięcia na pazury :D

    ReplyDelete
  6. Pierwsze widzę, ale to co widzę bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  7. Prezentuje się świetnie :D

    ReplyDelete
  8. Ooo tego w ogóle nie widziałam. Koniecznie muszę się przejechać do Krakowa i skusić się na niego, bo chciałam tego L'oreala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się, że lepiej wziąć właśnie ten...L'Oreal jest chyba jeszcze mniejszy pojemnościowo, a cena trochę zabija jak za takie maleństwo.

      Delete
  9. Ten L'oreal mi się marzył, ale wolę tego - cena zdecydowanie lepsza...Ale mam problem, bo w najbliższej okolicy nie ma Superpharm... :(

    ReplyDelete
  10. ooo takie cudo i taka cena, będzie nalot na SP coś czuję, na czerwonej bazie wygląda bosko :)

    ReplyDelete
  11. W moim SP nie było żadnego lakieru z tej serii, się wyprzedały :'( inne brokaty były, ale takie bombkowe, nie podobały mi się :-(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...