Sunday, 10 November 2013

Gray Mist Sensique

Gray Mist Sensique
Niezbyt często noszę szare lakiery, szczególnie te jasne odcienie brudne, z domieszką beżu, bo wyglądają na moich dłoniach co najmniej tragicznie. Ten jest jednak super, to średni szary z dość wyraźnymi niebieskimi/fioletowymi tonami (zdjęcia nie oddajątego w pełni), bardzo mi się to podoba.  Do tego wypełniony jest srebrnymi drobinkami/glassfleckami (ale i tak raczej wygląda jak krem), sprawiają, że lakier fajniej odbija światło i nie jest taki płaski. Aplikacja jest w porzadku, w ogóle cała jesienna linia bardzo dobrze kryje i wystarczają dwie cienkie warstwy, lub jedna grubsza. Ja jednak zawsze doradzam dwie cieńsze. Ostatnio bardzo podoba mi się połączenie wielokolorowym brokatów z szarymi bazami, wygląda to fajnie i muszę koniecznie przetestować to na Gray Mist. ;)


Gray Mist 178 Sensique
I don't wear grey polishes too often, especially light dirty shades, because they look hopelessly awful on my hands. This one is great, it is a mid-tone grey with strong blue/purple undertone (I love it), it is also filled with silver sparkles/glass flecks (but it still looks fairly creme on nails), thanks to them it doesn't look so dull and flat though. Application is great within the whole new autumn line, they're opaque in two thin coats or even one thicker. I recommend applying two thin, as usual. Recently I'm really into applying multicoloured glitters over grey polishes, it looks fun.



11 comments:

  1. Całkiem niezły, drobinki dodają mu uroku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mi się wydaje, że te drobinki "robią" lakier, bez nich nie byłby tak fajny. ;)

      Delete
  2. Ja również rzadko sięgam po szarości, ale ten ocień mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. Ładny, lubię takie połączenie szarości i fioletu :)

    ReplyDelete
  4. ja także niezbyt często noszę szarości ale powiem Ci że ten lakier nawet mi się podoba :D

    ReplyDelete
  5. Super, też się na niego skusiłam :)

    ReplyDelete
  6. ciekawy kolor, możliwe że go kupię :)

    ReplyDelete
  7. Kurczę ta nowa kolekcja, kiedy ją oglądałam w sklepie w ogóle nic do mnie nie mówiło. Teraz przeglądając blogi to już drugi, który wpadł mi w oko!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...