Tuesday, 12 November 2013

Glitter Peas, Shaka

Glitter Peas, Shaka
To mój pierwszy prawdziwie włoski lakier, mam go dzięki SpookyNails i Smaltoitaliano. :D
Ma najlepsze wykończenie ever, to połączenie brokatu, shimmeru, foila, metalicznego i nawet duochromowego lakieru. Glitter Peas jest mieszanką właśnie takiej groszkowo-jabłkowej zieleni ze zlotymi drobinkami, w zielonkawej, raczej transparentnej bazie. Wykończenie jest mocno foliowe, a z odległości wygląda jak metaliczne paznokcie (szczególnie w sztucznym świetle). Nie jestem wielką fanką konkretnie takiego odciania zieleni, ale tutaj jest pomieszany ze złotem i to naprawdę daje świetny efekt. Lubię takie lakiery późną jesienią albo jakoś przed świętami, fajnie oddają klimat tego czasu. Malowanie jest okej, potrzebne są 3 cienkie warstwy (nie da się go nałożyć za dużo, rozlać), ale wysychają szybko bo składają się prawie z samych drobinek.


Glitter Peas, Shaka
That's my first proper Italian polish which I've got thanks to SpookyNails and Smaltoitaliano. :D
It has the coolest finish ever, it's like a merge of glitter, shimmer, foil, metallic and duo chrome. It's a mix of green pea and golden shimmer/sparkles in a greenish base. Finish is super foily and from a distance your nails look as if they were metallic (especially in artificial light). I'm not the biggest fan of such a green shade, but since it is mixed with gold sparkles I'm fine with it.  And basically Glitter Peas is so pretty that I cannot say no to this...I especially I love to wear such greens in late autumn/before Christmas period. It's festive and fun. Application is fine, you need three thin coats, but they dry quickly since they're mostly made of micro-glitter.





15 comments:

  1. Takie słodkie zielone jabłuszko <3 Cudny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie mi też się jakoś z takim jabłkiem bardziej kojarzy, pozłacanym. :D

      Delete
  2. jest zjawiskowy tylko ze zmywaniem są problemy bo te drobinki obklejają palce ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie woda z mydłem dają radę, jakoś nawet się odlepia. niestety taka niektórych uroda foliowych, ale warto się pomęczyć. ;p

      Delete
  3. Ale cudeńko! Kolor może nie do końca mnie przekonuje, ale całokształt daje nieziemski efekt!

    ReplyDelete
  4. Do you need other colours? There are many more :D

    ReplyDelete
  5. o matko! cudowny *.* jak taka zielona (jabłuszkowa!) mgiełka!

    ReplyDelete
  6. piękny! jeszcze takiego nigdzie nie widziałam :)

    ReplyDelete
  7. kolor totalnie nie mój, ale błyszczy w dechę! :)

    ReplyDelete
  8. niezwykła jest ta zieleń, chciałabym.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...