Thursday, 14 November 2013

Festive Fun, Claire's (photo heavy)

Festive Fun, Claire's
Huhuh, w końcu udało mi się wybrać do sklepu Claire's i wzięłam od razu kilka lakierów, żeby mnie wiecej nie kusiło (na szczęście mam tam daleko i zazwyczaj nie chce mi się tam jechać. :P )
Ogólnie nie przeszkadza mi paseczkowy brokat, ale nie nazwałabym siebie też dużą fanką... Jednak kiedy patrzę na ten topper, to jestem olbrzymią (w końcu wieloryb) fanką. W sumie to rozważam zrobienie zapasu, na wszelki wypadek...
Sam paskowy brokat jest dość długi i chyba w każdym możliwym kolorze - błękity, fuksja, niebieski, zielony, złoty, pomarańczowy, fioletowy, srebrny...i wszystkie bardzo intensywne. Rozprowadza się okej, na większości paznokci poniżej wystarczyła jedna warstwa. Na wierzch lepiej nałożyć jest bezbarwny topcoat, bo bar glitter lubi się zadzierać i odłazić po czasie. Prawdę mówiąc to w obu wersjach bardziej podoba mi się mat. Na białym wygląda zupełnie jak lukier z posypką...mmm.

Jedna uwaga: mam okropny pędzelek i w sumie kilka z moich takie ma, nie jest to dramat bo to brokaty, ale jeśli miałabym taki w kremowym albo w wampie, to na pewno bym postradała zmysły.
 Kolejna: chciałabym, żeby Claire's zabezpieczało lakiery przed otwarciem, niektóre z moich były otwarte i nie cierpię tego. Wiem, że to taki sklep dla nastolatek (wczesnych nastolatek?), ale nie są też jakieś super tanie (13.90zł)

 
Festive Fun, Claire's (photo heavy)
Wohoo, I finally managed to reach Claire's store and get a bunch of polishes (luckily it's far away from my flat and I rarely feel like going there. :P) I don't mind bar glitter, but I wouldn't call myself a big fan...but when I look at this, I'm a HUGE fan (I'm a whale, after all). I'm actually consider getting another bottle just in case...
It's made of fairly long bar glitter in all possible shades... cyan blue, magenta, royal blue, green, gold, orange, purple, silver...and they're all super vibrant. Topper spreads well, I achieved these looks in one coat mostly. It's better to apply clear topcoat as bar glitters like to get rough and come off after a while. To be honest, I prefer both looks in matte! On white it looks like sugar icing...mhmm.

One note: the brush is a bit crappy and it happened in a couple of my bottles, it's not horrible once in glitter, but if I had a creme or vampy polish with a broken brush, I'd be out of my mind.
Another: I wish Claire's protected their bottles from opening, some of my polishes were opened and I hate it. I know it's a kind of teen (early teen?) store, but they're not that cheap either! (£3, €3.50)




 
 matte:






17 comments:

  1. Faktycznie na białym jak lukier z posypką. Na czerni jak imprezowa sucz :D 2 wcielenia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah, imprezowa sucz, idealne określenie. :D

      Delete
  2. Ale zarąbisty! :D Szkoda, że u mnie w mieście nie ma Claire's :/

    ReplyDelete
  3. super wygląda :) chyba na czarnym mi się trochę bardziej podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chyba wolę na białym, bo na czarnym giną trochę te wszystkie fajne kolory (ale w macie już niekoniecznie w sumie). Eee już sama nie wiem! :D

      Delete
  4. Ja paseczków nie lubię, ale jest fajny :)

    ReplyDelete
  5. No właśnie! Żeby te lakiery nie były otwierane... Na dniach byłam w sklepie Claire's, oczywiście lakiery niektóre oskrobane miały korki, poodkręcane :/ Kupiłam 3 sztuki, niby miała być promocja ale też cen nigdzie nie było i dopiero przy kasie jak mi kobieta powiedziała ile do zapłaty to oboje z mężem mięliśmy niezłego zonka na gębie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sensie zonka że mało, czy że dużo? :D Bo ja niestety, że dużo...cena na półce 11.90, a wszystkie te takie nietypowe są za 13.90 albo 19.90 i przy kilku to już spora różnica wyszła. :P
      Następnym razem chyba posprawdzam te pędzle i korki, bo bez jaj. :/

      Delete
    2. widziałam je, ale nie pomyślałam, że są inne niż ta wywieszona. :P

      Delete
  6. pasków nie lubię, ale ten na czerni i w macie mi się już podoba :D

    ReplyDelete
  7. w każdej postaci mega mi się podoba :D

    ReplyDelete
  8. Zdecydowanie wolę ten glitter w wersji matowej :)

    ReplyDelete
  9. świetny jest ten topper, w każdej wersji mnie się podoba ;]

    ReplyDelete
  10. Piękny ten topper :) przymatowiony na czarnym lakierze wywołał ogromny uśmiech na mojej twarzy bo pamiętam, że w młodości miałam identyczną spódniczkę z koła na szerokiej gumie w której tańczyłam lambadę :D

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...