Thursday, 7 November 2013

Cotton Candy 45, Revlon Lip Butter

Cotton Candy 045, Revlon Lip Butter
Jestem fanką raczej intensywnych pomadek, ale ostatnio odmieniło mi się o 180 stopni i zaczęłam poszukiwania idealnego lekkiego i dziewczęcego odcienia. Ogólnie przez ostatnie miesiące niewiele się malowałam, wszystko było uproszczone do maksimum, jakoś mi się nie chciało. Teraz więc kolorowe usta chyba za bardzo mnie "rażą".

 Miałam już lip butter Revlona wcześniej i w związku z tym, że pojawiły się w Rossmanach, to był mój pierwszy typ, na szczęście znowu trafny. Jestem zakochana w tych "masłach" (hmm, po polsku brzmi to nieco głupawo), dają taki lekki i niewymuszony efekt - a do tego świetnie nawilżają. Dla mnie to taka szminka z dość dobrą pigmentacją (bardziej to widać przy intensywnych kolorach)  i balsam w jednym.

Cotton Candy to chłodny jasny róż (ale bez bieli), z dodatkiem czegoś w rodzaju złotej poświaty, mikro-drobinek. To dość podstępny kolor, który na każdym będzie wyglądał trochę inaczej, w zależności od karnacji i naturalnego koloru ust. W moim przypadku prawie nie zmienia koloru ust, poprawia tylko ich wygląd, a złota poświata (której prawie nie widać, a jednak jakoś działa) sprawia, że wydają się pełniejsze. Podoba mi się ta transparetność i komfort noszenia - właśnie tego szukałam.


Cotton Candy 045, Revlon Lip Butter
I'm a fan of more vibrant lips, but some time ago it changed completely and I was on the hunt for softer, more girly shades. Basically I wore little make up in the past couple of months and I kept it as simple as possible, because I couldn't bother.

Anyway, I had one Revlon's lip butter before (I have to show it too) and I was happy to see they're now available in popular chain store here, so it's much easier to get them. I really love their lip butters, they give light and effortless look and they're super moisturizing. To me it's like a decent colour pay off + lip balm/butter in one. 

Cotton Candy is a cool tone light pink (without white/pastel undertone) with some kind of golden sheen/micro shimmer. I think it's a tricky shade which is going to look completely different on people, depending on their skintone and natural lip colouring. In my case it almost doesn't change the colour of my lips, it gives a nice boost and golden sheen reflects light in a pretty way. I like this sheerness and how pleasant it feels on lips. It is exactly what I was looking for.



26 comments:

  1. Dam się pokazałaaa Dam się pokazaałaaa :P

    ReplyDelete
  2. O jaaa jaka śliczna jesteś!! *__* I jakie sexy usta mrrauu! :D

    ReplyDelete
  3. masz tak piękne usta, że u Ciebie chyba wszystko będzie ładnie wyglądało :)

    ReplyDelete
  4. jesteś śliczna, Wielorybku!

    masełko daje naprawdę fajny efekt.

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba na Twoich ustach, pasuje Ci :)
    Ja mam masełko w kolorze peach perfait :)

    ReplyDelete
  6. To "masełko" ładnie wygląda, ale ty jeszcze ładniej. :)

    ReplyDelete
  7. jej jak miło Cię zobaczyć :)

    ReplyDelete
  8. aż mi ten wieloryb teraz nie pasuje... jakoś kojarzy się z kimś dużym :D a ty taką masz ładną delikatną buzię :) Zakochałam sie normalnie hihi ^^

    ReplyDelete
  9. No zdjęcie jak z okładki :) Co tam jakieś masełko Revlon, ja jestem zauroczona Twoją buzią :D Śliczna kobietka z Ciebie :D A usta stworzone do malowania :)

    ReplyDelete
  10. Waleń, jaki Ty ładny jesteś :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. A swoja droga jak ten ładniutki 'Waleń' ;D ma na imię ? Zaglądam tutaj od samego początku i zdałam sobie właśnie sprawę, że nie mam pojęcia... :(

      Delete
    2. To Waleń nie ma na imię Waleń? XD

      Delete
    3. No to jak? Waleniowa ...Waleniówna? :D

      A na poważnie to Gosia, ale wolę już Walenia. :D

      Aaa i dziękuję za miłe komentarze, długo się wahałam. :P

      Delete
    4. No to śliczna Gosiu, proszę więcej się nie wahać i częściej obdarzać nas swoimi fotkami :)

      Delete
    5. Wszystkie Gosie są fajne nie?:P

      Delete
    6. Wszystkie, wszystkie Gosiu ;D a już w szczególności te z mojego rodzinnego województwa opolskiego ;D

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Śliczne masełko na pięknej Tobie :-D

    ReplyDelete
  13. You look so pretty!
    I'm starting to like soft colors as well. Last year I only wore vibrant lipsticks but this year I prefer "my lips but better" kind of shades =) Haven't tried the lip butters yet though (shame on me)

    ReplyDelete
  14. Omg Wielorybie no śliczna jesteś! fiufiu:) i obawiam się, że swoją urodą przyćmiłaś revlonowski kosmetyk:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...