Thursday, 28 November 2013

Amethyst, Joko

Amethyst J105, Joko
Amethyst pochodzi z nieco starszej matowej serii Joko (dla mnie to bardziej wykończenie plastikowe niż matowe). Zwykle omijałam takie lakiery szerokim łukiem albo nosiłam je z błyszczącym topem. Teraz jednak spodobało mi się takie wykończe, polubiłam je chyba dzięki właśnie temu lakierowi...no i dotarło do mnie, że przegapiłam sporo fajnych lakierów przez moje uprzedzenia. :P Fiolet jest średnio-ciemny, ma zdecydowanie chłodne tony, ale nie nazwałabym go blurple. Maluje się nim w porządku, dwie typowe warstwy wystarczają. Chciałabym tylko, żeby wysychał nieco szybciej bo nie można nałożyć przyspieszacza schnięcia (chyba jestem uzależniona od nich)...no cóż, czas wysychania nie jest najgorszy, ale odzwyczaiłam się od czekania ok.15 minut, żeby moje paznokcie były suche. W każdym razie lakier jest super i warto "na niego" poczekać w wolnej chwili. ;)


Amethyst J105, Joko
It comes from an older, matte line...actually it's more of a plastic finish than matte to me. I always skipped such polishes or had to wear them with glossy top coat. Now I realised that I like them and that I missed a lot of great polishes because of my prejudice. :P Amethyst is a cool tone mid purple, without being blurple. It applies well, 2 regular coats are enough. I only wish it dried a little faster, as you cannot apply glossy fast dry top coat (I'm addicted to them, it seems)...well, drying time isn't that bad, I guess, I'm just not used to waiting approx. 15 minutes for my nails to be dry. Anyway, it's a cool polish and it's worth waiting a little!




12 comments:

  1. Ja matów bardzo nie lubię, ale tobie bardzo on pasuje. A sam kolor jest fajny, w sumie ja go chyba nawet mam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. też tak miałam, ale tutaj ewidentnie coś mi kliknęło. może to ten kolor, lubię takie...Orly dawno temu miał chyba podobny, muszę się zakręcić. *.*

      Delete
  2. Kolor bardzo ładny, od jakieś czasu mam manie na fiolety :D

    ReplyDelete
  3. Śliczny kolor i bardzo podoba mi się to wykończenie :)

    ReplyDelete
  4. cudowne lekko matowe wykonczenie...podoba mi sie bardzo :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawy efekt :) Choć faktycznie masz rację - wygląda jakby nie był do końca matowy tylko plastikowy (dobre określenie) :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny, i pomyśleć , że łaziłam obok niego, oglądałam, spoglądałam i w końcu nigdy nie kupiłam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, ja go wzięłam jako typowy poprawiacz humoru, nawet nie popatrzyłam, że to mat - nieźle się zdziwiłamw domu. Ale w sumie dobrze wyszło, bo mam już podobne kremy. :D

      Delete
  7. haha właśnie też mam takie skojarzenie, że te lakiery wyglądają jak plastik a nie mat - mam na sobie chaber od GR i identyczne ma wykończenie :) bardzo mi się podoba !

    ReplyDelete
  8. słaba ze mnie lakieromaniaczka bo nawet nie wiedziałam że jest joko matowe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...