Saturday, 2 November 2013

499 Stary Browar, Colour Alike


499 Stary Browar
It comes from the latest Colour Alike collection, inspired by Poznan city, the whole line is called PZN. I don't know why I reached for this shade first, I actually thought it was going to be difficult and very mature (it looks like brick orange with strong, coppery sheen), but it screamed: try me try me! Once applied, I fell in love instantly, the bottle look was so misleading. On nails it's different, the base is definitely red, like burgundy red and the sheen becomes more shimmer-like, or rather glass flecks-y, because it's somewhat muted and not extremely sparkling. From a distance it gives a moderate metallic finish. It's a very interesting polish, so unique and feminine. It is also sophisticated, in fact; it looks like a polish which could be released by OPI (to me they've got the best reds ever).


499 Stary Browar
Pochodzi z najnowszej kolekcji Colour Alike, inspirowanej Poznaniem, cała linia nazywa się PZN. Nie wiem czemu wybrałam ten lakier jako pierwszy, tak właściwie to wydawało mi się, że to raczej trudny kolor i taki dojrzały (w butelce wygląda jak ciemny, ceglany pomarańcz z miedzianym, mocnym poblaskiem), ale mimo to lakier krzyczał do mnie: przetestuj mnie, przetestuj mnie! :P
Po pomalowaniu, od razu się zakochałam, wrażenie butelkowe okazało się być bardzo mylące. Na paznokciach jest inny, baza jest zdecydowanie czerwona, taka nasycona, burgundowa, a ten miedziany "poblask" zamienia się raczej w shimmer, albo coś w rodzaju glass flecków, bo jest trochę stłumiony i niespecjalnie migocze. Z odległości paznokcie wyglądają jak delikatny metalik. Ciekawy to lakier, niespotykany i bardzo kobiecy. Wydaje mi się taki wysmakowany i w ogóle wygląda jak lakier, który mógłby być wypuszczony przez OPI (według mnie mają najlepsze czerwienie).





18 comments:

  1. Ale super, muszę pomalować nim jak w końcu zabiorę się za zmywanie Orly Emberstone bo zanosi się, że bedę go z tydzień nosić :P

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny :) szkoda, że nie dałaś tego posta kilka dni wcześniej, bo robiłam wtedy zamówienie i bałam sie go zamówić bez swatchy ;) ale następnym razem zamówię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooj, to dałam ciała...ale przynajmniej masz motywację do kolejnych zakupów! :D

      Delete
    2. Walenia wina, jak zawsze :P

      Delete
    3. Co sie odwlecze to nie uciecze :DDD I tak jeszcze chciałam cos z typografii, zreszta z tej nowej kolekcji wzięłam tylko holo, a jestem ciekawa reszty...zawsze jest cos do zamówienia :DDD

      Delete
  3. Super odcień, uwiódł mnie :D.

    ReplyDelete
  4. Ten lekki shimmer dodaje uroku ;)
    Chciałabym zadać pytanie. Nie wiem czy wcześniej pisałaś coś na ten temat, ale zaryzykuję ;p Czy mogłabyś podać jakieś fajne miejscówki z lakierami w Warszawie (coś w stylu drogerii Jasmin na dworcu Centralnym)? Byłabym wdzięczna, ponieważ niedawno się tu przeprowadziłam i totalnie nie mogę się odnaleźć (a lakiery gdzieś trzeba kupować ;p) Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  5. Fajny jest, nie lubię czerwieni ale ten jest fajny :D

    ReplyDelete
  6. brałam udział w konkursie na nazwy i do tego dałam 'poznański browar', a potem jak zobaczyłam wyniki to sie wkurzałam xD podoba mi się :D

    ReplyDelete
  7. Dzięki temu shimmerowi jest świetny :D

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się, ale przyznam że spodziewałam się czegoś zupełnie innego.. Bardziej w kierunku Złotej Nitki może.. Tym niemniej zaskoczenie pozytywne..

    ReplyDelete
  9. ciekawy kolor i fajny ten shimmer, ale jakoś bardzo mnie nie uwiódł

    ReplyDelete
  10. A ja zdecydowanie odcinam się od zachwytów poprzedniczek :> Paskudztwo!

    ReplyDelete
  11. Przyjemny kolor! Podoba mi się, choć raczej niezbyt mój ;)

    ReplyDelete
  12. Strasznie mi się podoba i ta nazwa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...