Monday, 25 November 2013

492 PZN Colour Alike

492 Koziołek PZN Colour Alike
Koziołek, koziołek...mi sam kolor kojarzy mi się bardziej z osiołkiem.  ;)) A do tego, moje miasto też ma swojego koziołka, ale niestety jest chyba mniej znany (i nieeee, nie jestem z Pacanowa). 
Takie lakiery zawsze trudno mi sfotografować, przy mojej skórze wychodzą na jaśniejsze i bardziej poszarzałe. Na żywo jest bardziej brązowy, taka mleczna czekolada wymieszana z mink (dosłownie to norki, ale po polsku nie brzmi to najlepiej). W każdym razie widzę w nim czekoladę i futerko. Nie powiedziałabym, że to typowy taupe/greige (one są zawsze trochę bardziej szare i brudne niż ten). Ten jest naprawdę uroczy i przytulny, super wygląda ze złotym topperem. Formuła przyjemna, jest treściwy i łatwo się rozprowadza. Ma w sobie też różowy niby-shimmer, bardziej to taka poświata widoczna pod pewnymi kątami, nie jest widoczny w całej butelce. A na paznokciach nie widać go prawie wcale. W każdym razie lakier jest bardzo fajny i elegancki - takie brązy szybko stały się nowymi klasykami. Do kupienia na www.colorowo.pl


492 PZN Colour Alike
It's one of the shades which is difficult to photograph on my skin tone, because it tends to look a bit lighter and more dirty on my hands. In real life there is more brown to it, it's sort of milky brown shade mixed with mink, but I wouldn't classify it as a typical taupy/greige (which I perceive as more dirty, greyed out than this). It looks pretty sweet and cosy, especially with gold glitter on top. Formula is great, opaque and smooth while applying. It also includes pink semi-shimmer, you only see a sheen of pink at certain angles, you don't see in the whole bottle, so I wouldn't say it's a true shimmer - on nails it's almost not apparent. It's a nice polish, wearable and elegant - I think such mink browns quickly became new classics.








10 comments:

  1. Fajniutki, zdecydowanie musi trafić w moje ręce :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny, niby zwykły, prosty beż a ten połysk nadaje mu wyjątkowości :)

    ReplyDelete
  3. Właśnie ta poświata sprawiła, że oszalałam za nim widząc go gdzieś już wcześniej.. PIĘKNY<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. mało ją widać, ale pewnie fajnie będą migać w słońcu (słońca nie widziałam całe wieki) - ja raczej go ponoszę właśnie latem, bo wolę takie brązy nosić z mininalną opalenizną, to akurat sprawdzi się idealnie z tymi drobinkami. :)

      Delete
  4. taki kolor mi się marzy ostatnio na paznokciach <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...