Wednesday, 13 November 2013

491 Kamlot, Colour Alike

491 Kamlot, Colour Alike
Kolejny kolor z kolekcji PZN, dostępna jest tutaj
Bardzo ciekawy odcień, nie mam nic podobnego, a naprawdę lubię kolory w tym stylu. To taki przykurzony lawendowy-wrzos, ale porządnie przykurzony, na mnie często wygląda jak taki typowy szarak (zależy to oczywiście od światła), tylko w ciepłej tonacji, Ma w sobie też bardzo drobny, niebieski shimmer, ale na paznokciu nijak go nie mogę dostrzec - pewnie już niedowidzę z wiekiem, całkiem prawdopodobne. ;) Malowanie/krycie naprawdę w porządku, typowe dwie warstwy. Świetnie wyglądałby z wyblakłym różanym brokatem, ale nie mam raczej takiego toppera (jak to możliwe?!)

491 Kamlot, Colour Alike
Another shade from Colour Alike collection called PZN. Available here.
It's a very interesting shade and I haven't got anything similar even though I'm a fan of similar polishes.  It's a dusty pink-lavender (reminds me of some species of heather), but it is properly greyed out and it often looks like grey on me (depending on light obviously). It also has a micro blue shimmer, but I cannot really see it on nails - perhaps I'm getting blind, very probable. ;) Application/opacity is good, I applied two coats here.  It'd look lovely with pale rose glitter, but I think I haven't got such a topper (how come!?)


 

13 comments:

  1. On jest fantastyczny, jak nie noszę takich tak ten jest przegenialny absolutnie!

    ReplyDelete
  2. Fajny, muszę się zastanowić nad kupnem :)

    ReplyDelete
  3. Śliczny, podoba mi się właśnie to, że jest taki przykurzony :)

    ReplyDelete
  4. Śliczności! Wygląda na to, że będzie mój! :]

    ReplyDelete
  5. Jestem pod wrażeniem :)
    i kolorku i wykonania :)
    Sama muszę się skusić na lakier tej firmy!

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. wymarzona baza pasująca do wielu topperów *.*

    ReplyDelete
  7. Faktycznie bardzo ciekawy kolor, który idealnie nadaje się jako baza pod wzorki :)

    ReplyDelete
  8. It's a very beautiful polish indeed!

    ReplyDelete
  9. tak :D właśnie to moje kolorki, piękny :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...