Monday, 18 November 2013

12 LIFE

12, Life
Marka dostępna w Super-pharm (ok 7zł). 12 to bardzo ładny granat z dodatkiem różowo-fioletowo-złotych-zielonych glassflecków (kolor się zmienia, w zależności od światła, kąta patrzenia widoczny jest tylko jeden). Nie są tak widoczne na paznokciach, ale są (ogólnie na żywo widać to lepiej, nawet w butelce efekt jest mocniejszy niż na zdjęciach). Formuła to taki pół-jelly, może nawet bliżej mu do kremu (pewnie dlatego glass flecki nieco giną), ale ma naprawdę wysoki połysk. Bardzo podoba mi się też ten odcień granatu - stonowany, lekko sprany i z nutą fioletu, mój ulubiony typ ciemnoniebieskich lakierów. Na zdjęciach 3 cienkie warstwy.

12, Life
A lovely navy blue vamp with pink-purple-gold-green (there's a colour shift, you can see only one colour depending on light/angle) glass flecks. They are not that prominent on nails, but you can see them (basically it's more visible in person than in the photos, even the effect in the bottle is way stronger than in my pic). Formula is semi-jelly, it's maybe more of a creme polish (hence glass flecks less visible), but with a high-shine. I really like the shade of navy blue, too. It's a bit muted, dusty and with a hint of purple - that's exactly what I love in navy blue polishes the most. I applies 3 thin coats.




22 comments:

  1. chcę! Ale masz super paznokcie teraz *.*

    ReplyDelete
  2. O, też go mam! Z tym że nie używałam, a jest taki piękny!

    ReplyDelete
  3. Pięknie się prezentuje zarówno na pazurkach jak i w butelce. Żałuję, że się na niego nie skusiłam :P

    ReplyDelete
  4. wygląda przepięknie!

    W wolnej chwili, zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  5. Wygląda rewelacyjnie, jak rozgwieżdżone niebo! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo też tak mi się kojarzy, ale zapomniałam napisać. ;)

      Delete
  6. u kogoś podziwiam takie kolory, ale sama źle się w nich czuję :/

    ReplyDelete
  7. bardzo, bardzo ładny lakier! Genialnie wygląda na paznokciach, kojarzy mi się z niebem nocą ;)

    ReplyDelete
  8. Piękny ten lakier, chyba się przejdę do super pharm...

    ReplyDelete
  9. Jestem pod wrażeniem.. Będę musiała im się dokładniej przyjrzeć..
    Szkoda tylko, że krycie nie jest ciut lepsze..

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że dwie grubsze warstwy też dobrze pokryją, ja nakładam takie przesadnie cienkie - nie jest wodnisty ani nie smuży. ogólnie przy glassfleckach lubię 3, bo mają fajniejszą głębie wtedy takie lakiery.

      Delete
  10. Piękny, te drobinki dodają mu uroku :)

    ReplyDelete
  11. o jeeeeej *.* oczka mi się zaświeciły! jak noc pełna gwiazd (ale taka z delikatną mgłą...!). Bardzo mi się podoba, bardzo :)
    Przypomina mi nieco shimmerek, jaki ostatnio dodaje so swoich lakierów Essie (w Naughty Nautical i kolekcji For The Twill Of It, np. Cashmere Bathrobe <3 ).

    ReplyDelete
    Replies
    1. też właśnie o tych Essie pomyślałam, tutaj chyba mocniejszy ten efekt, w sensie trochę bardziej kontrastowy, ale tak czy siak coś w tym jest.

      Delete
  12. niebo nocą, muszę się w końcu tymi Life'ami zainteresować ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niektóre są nawet warte uwagi, chociaż przewaga to typowe kremy. ja muszę obczaić wreszcie glittery w wersji mini. ;)

      Delete
  13. piękny jest :D przydałby mi się taki :D

    ReplyDelete
  14. Rewelacja, muszę się im przyjrzeć w SP:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...