Saturday, 16 November 2013

115 Nude, Kobo Professional

115 Nude, Kobo
Mała przerwa na szminkę. Pomadek w kolorze cielistym mam w swojej dość dużej kolekcji aż dwie, wliczając tą. Zawsze się ich boję, trochę nie rozumiem idei kamuflowania ust, a niestety czasem tak to wygląda - ale oczywiście nie wszystkie pomadki tego typu są takie i niektórzy potrafią ładnie dobrać ten odcień. Moja poprzednia jest w sumie całkiem podobna, lekko karmelowa, podkreśla usta zamiast działać jak korektor.
Z koloru jestem bardzo zadowolona, ale w przypadku nude to sprawa bardzo indywidualna i sporo zależy też od pigmentacji ust, karnacji. Kolor wpada w dość ciepły beż, nie ma w sobie białego pigmentu, przez co pomadka nie jest przesadnie jasna. Konsystencja  jest też dużo bardziej kremowa niż w przypadku koralowej 116 (klik), jednak nie jest maślana ani "wazelinowa", nie rozmazuje się. Jest miękka i dość łatwo ją nałożyć, ma niezłą pigmentację. Ja mam naturalnie dość ciemne usta, więc muszę się trochę namachać żeby uzyskać równy efekt (ale to plus, można stopniować pigmentację wedle uznania). Ma delikatny, kremowy połysk i nie przesusza ust. Nie rozstanę się z nią przez całą zimę, pasuje do wszystkiego i nie będzie podkreślać zaczerwienionej skóry (ech, wprost nie mogę doczekać się mrozu).






13 comments:

  1. Ja ciągle myślę, czy mi z nią będzie po drodze, ja źle wyglądam w nude

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi właśnie też nie bardzo pasują, ale ta jest całkiem w porządku bo nie jest przypałowo jasna, ale ten karmelowy odcień z drugiej strony też może być podstępny.

      Delete
  2. Muszę się wybrać do natury i obadać ten kolor skoro nie rozjaśnia ust, bo w typowych nude wyglądam jak trup. Odcień wygląda bardzo ładnie a Ty w nim jak kociak ;)

    ReplyDelete
  3. Fajna szminka, ale jeszcze fajniejsza ta burza ciemnych włosów...ja mam co prawda też ciemne, ale proste i twarde jak druty :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to sie zamienimy..co Ty na to? :DDD p.s. uwielbiam takie gęste naturalne brwi, śliczne :D

      Delete
  4. całkiem niezły kolorek choć nie przepadam za tymi pomadkami ;)

    ReplyDelete
  5. Nawet fajny ten odcień, na Tobie wygląda super!

    ReplyDelete
  6. Pieprzyć szminkę (aczkolwiek bardzo ładna!) - ależ Ty jesteś śliczna! :-D

    ReplyDelete
  7. piękna szminka, ale Twoja uroda powala na kolana :) !

    ReplyDelete
  8. o jaki wspaniały nudziak, chyba sie na niego skuszę przy wizycie w naturze :)

    ReplyDelete
  9. Love the colour *-* And it looks really pretty on you ;)

    ReplyDelete
  10. to Ty to Ty to Ty?
    ROZKAZUJĘ Ci więcej się nam pokazywać, miło popatrzeć :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...