Saturday, 23 November 2013

08 CAIRUO

08 CAIRUO
Chciałam pokazać coś błyszczącego w związku z tym, że mam jutro urodziny. :D Pewnie mogłam wybrać coś lepszego niż tani topper, ale co za różnica. Cena jest niska, ale nie ma to większego znaczenia bo te lakiery są naprawdę świetne. Mają ładną błyszczącą i gładką powierzchnię, nie pachną zbyt mocno i wysychają szybko (nie znoszę tych wiecznie miękkich, gumowatych topperów). Nie trzeba specjalnie łowić brokatu i jedna warstwa wygląda fajnie - czasem dwie, zależy jak się nałoży, wiadomo, że to trochę ruletka. Sam brokat jest bardzo błyszczący i świetnie odbija światło - wygląda jak małe lusterka. Lakier ma w sobie czerwony i białe hexy, plus trochę mniej białego paskowego brokatu. Uwielbiam wszystko z białym matowym brokatem. *_*
P.S. Czy te lakiery można gdzieś jeszcze dorwać w Lublinie/Warszawie (Centrum, Mokotów)? U mnie tak jak szybko się pojawiły, tak szybko zniknęły, a bardzo chciałabym jeszcze inne wersje (mam jeszcze dwa do pokazania na szczęście, sesese).


08 CAIRUO
I wanted to post something festive since it's my birthday tomorrow. :D Probably I could have picked something more spectacular than this inexpensive topper, but who cares. Well, the price is low but I doesn't matter as this topper is super cool. First, it has a nice shine and sleek surface, it's not extremely smelly and it dries quickly (I hate forever soft, rubber-like toppers). It doesn't require a lot of fishing and it applies nicely in one coat, sometimes two, depending on the nail as it's obviously rather random. Glitter has very shiny finish, so it's very sparkling - they look like little mirrors. It contains red and white hex glitter and sparse white bar glitter. I love everything with white matte glitter. *_*




25 comments:

  1. Marynarskie pazurki :) Bardzo mnie się podobają mmm <3

    ReplyDelete
  2. Widzę, że nie tylko ja mam słabość do białych matowych brokatów ^^
    Czego użyłaś jako kolor bazowy?

    ReplyDelete
  3. Przepiękny jest ten top! Pierwszy raz widzę w ogóle taką firmę ;) Połączyłaś te kolorki w marynarski deseń :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo to chyba trudno na nią trafić, głównie są dostępne gdzieś "u chińczyka" albo innych straganach...raczej omijam takie kosmetyki, ale te są naprawdę dobre i fajne. :D

      Delete
  4. Zapraszam do projektu, do wygrania lakiery BarryM
    http://modnania.blogspot.com/p/paznokciowy-projekt.html

    ReplyDelete
  5. W takim razie wszystkiego najlepszego! :)
    Ten top to firmy Cauiro tak?

    ReplyDelete
  6. Te toppery są świetne, szkoda, że troszkę śmierdziuszki z nich :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. no prawda, fiołki to to nie są. :D ale dla mnie i tak jest w miare lajtowo w porównaniu z innymi tanimi...w ogóle brokaty mi śmierdzą prawie zawsze, nawet OPI. :P

      Delete
  7. Muszę się pokręcić po warszawskich chińczykach ;p Topper jest przegenialny! ;)

    ReplyDelete
  8. Genialny:) Bardzo mi się podoba i też dziczeję jak widze ten biały bokat:D U siebie w ogóle ich nie widziałam... Dostałam bardzo podobne w ramach współpracy z Charm Limit.

    ReplyDelete
  9. ale te buteleczki są wykręcone :D

    ReplyDelete
  10. O, ja mam glitter tej firmy, tylko taki mały. Strasznie śmierdzi rozpuszczalnikiem, lakierem przemysłowym czy czym tam ;) No i "ściąga" warstwę lakieru pod spodem. Ale ogólnie w porządku, na dniach powinnam dodać swatche ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mam takie mniejsze z podobną zawartością (skusiałam się fajnością tych z notki), ale firma nazywa się Ushine i są właśnie kompletnie inne - strasznie je czuć i bardzo wolno schną - muszę je w końcu wstawić i zdecydowanie odradzić. :D

      Delete
    2. ja mam coś takiego
      http://img.alibaba.com/img/pb/893/688/711/711688893_351.jpg

      Delete
  11. Świetne są, szkoda że mam tylko jeden :P

    ReplyDelete
  12. Ja ich nigdy nie widziałam, a szkoda, bo buteleczki mają odjazdowe :-)
    Życzenia z okazji jutrzejszej okazji - mnóstwa nowych lakierów i mnóstwa spełnionych marzeń!

    ReplyDelete
  13. Wszystkiego najlepszego, zalej robaka, a nie skórki ;)

    ReplyDelete
  14. Świetny! Ja niestety nigdzie u siebie ich nie widziałam :(
    No i najlepsze życzenia! :D

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładny ten top, pasuje mu takie tło:)

    ReplyDelete
  16. Widziałam je jakiś czas temu w chińczyku na Zana w Lbn. Czy są nadal niestety nie wiem.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...