Wednesday, 23 October 2013

Wow Wibo Matte Glitter 1

Wow Wibo Matte Glitter 1
Nie byłam pewna czy brać ten topper, ale skoro jest niedrogi, to wzięłam (no cóż, długo to mu się nie opierałam)...no i nie żałuję, oczywiście. Podoba mi się ten pomysł, pomieszania błyszczących złotch flaksów z matową bazą, wygląda to bardzo ładnie i świątecznie, no i nie mam żadnego takiego lakieru. Tak w ogóle to nie cierpię świątecznych klimatów za wcześnie i niespecjalnie czekam na święta, ale jeśli chodzi o paznokcie, to to jest niestety silniejsze ode mnie - ślinię się na myśl rubinowych czerwieni, migoczących zieleni i brokatu). Ten wygląda bardzo dekoracyjnie, jak jakaś droga świąteczna ozdoba.
Nałożyłam jedną warstwę na przybrudzoną biel (What are you wearing? from Color Club) i zielono-czarny metalik (Forest Green from Sensique). Bardzo mi się podoba!

Wow Wibo Matte Glitter 1
I wasn't sure whether to buy this nail polish or not, but since it's fairly inexpensive I got it...and I don't regret that, obviously! I really like this idea of putting glitter flakes in matte base, it looks so pretty and festive and I haven't got any other polish like that. (I hate going too festive too early, but it's stronger than me, hah...I don't even want to think about Christmas yet, but I start to think about Christmassy nails...ruby reds, shimmery greens, lots of glitter *swoon*). It also looks very festive, like some expensive Christmas deco...
I applied one coat over off-white (What are you wearing? from Color Club) and greeny-black metallic (Forest Green from Sensique). I like it a lot!



26 comments:

  1. na białym - full wypas :) mam go, ale jeszcze nie malowałam nim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba bardziej podoba mi się właśnie na białym, wydaje mi się, że będzie też świetny na pastelach. :)

      Delete
    2. może być też fajny na fiolecie... o i bordo... ^^ cieszę się, że go mam :D

      Delete
  2. On ma takie matowe wykończenie? Jak tak to bomba! podoba mi się chociaż chyba się na niego nie pokuszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, tak, właśnie strasznie fajny w nim jest ten mat, niby można użyć zawsze matowego topa...ale tak jest szybciej.

      jest jeszcze jasnofioletowy, ale podobno wychodzi raczej srebrny, i takie białe-bezbarwne płatki z wielokolorowym odbłyskiem.

      Delete
  3. Na białym wygląda obłędnie!

    ReplyDelete
  4. Na tej bieli CC mi się podoba i to niebezpiecznie mocno mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  5. Super, na białym bardziej chyba mi się podoba, ale na ciemnym też ekstra :) Tylko irytuje mnie jedno: dlaczego w moim Rossmannie wciąż ich nie ma :(

    ReplyDelete
  6. Dziś trzymałam go w ręku i oglądałam z każdej strony, zastanawiając się jak to na pazurach wyglądać będzie. Teraz już wiem! Super! Szkoda, że nie ma go w srebrnym wydaniu ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. W butelkach w sumie nie wyglądają specjalnie zachęcająco, ja parę razy do nich podchodziłam. Podobno ta fioletowa wersja wygląda raczej srebrno na paznokciach, ale sama go nie mam, więc nie mogę zagwarantować.

      Delete
  7. Zdecydowanie bardziej podoba mi się na brudnej bieli ;)

    ReplyDelete
  8. Love your 2nd manicure! I really love those colours together!

    ReplyDelete
  9. no no, naprawdę nieźle to wygląda, nie spodziewalabym się tego po tym glitterze. :)

    ReplyDelete
  10. Nie wiem czemu nie przekonały mnie te topy, jakoś nie mam na nie ochoty, chociaż tyle dobrych rzeczy o nich czytam

    ReplyDelete
  11. Prześliczny efekt ;) obiecałam sobie, że przystopuję z lakierami, a tu chyba nic z tego ;D

    ReplyDelete
  12. Ostatnio go zakupiłam, ale jeszcze nie miałam okazji użyć. Obejrzałam Twoje zdjęcia i cieszę się, że go mam bo to już jest jakaś namiastka O.P.I The man with the golden gun, o którym marzę ^^ na czarnym wygląda swietnie, ale nie spodziewałam się że na białym tle spisze się tak fantastycznie ^^

    ReplyDelete
  13. Holymotherofgod! Na szarościach wygląda zachwycająco! Muszę go niespiesznie zanabyć, po to, aby oczywiście nigdy go potem nie użyć.
    Na białym - słabo jest... :-( nie moja bajka.

    ReplyDelete
  14. walnęłabym na jakiś wintaż róż :)

    ReplyDelete
  15. Na ciemnej bazie wygląda wręcz rewelacyjnie ;D Jednak się na niego skuszę ;]

    ReplyDelete
  16. wygląda rewelacyjnie, oooojjjj chyba wpadnie w me rączki

    ReplyDelete
  17. no i coś Ty narobiła?! Chcę go! :P i masz piękne paznokcie

    ReplyDelete
  18. Tez go mam,ale nadal czeka na swoja kolej. Ale patrzac na twoje zdjecia jestem zachwycona efektem:D

    ReplyDelete
  19. Nawet nie wiedziałem, że wysycha do matu. Zupełna nowość
    Bardzo podoba mi się połączenie z wypłowiałym kolorem na pierwszych zdjęciach :)

    ReplyDelete
  20. prześliczne w obu wersjach :D

    ReplyDelete
  21. Na obu wygląda świetnie, cieszę się, że go mam :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...