Thursday, 24 October 2013

New Polishes Autumn/Winter 2013

Halo Halo
Trochę poszperałam i wrzucam materiały prasowe nadchodzących albo niedawno wypuszczonych kolekcji. Nie mogę się już niektórych doczekać...chciałabym całą świąteczną kolekcję China Glaze, Galaxy FX zapowiadają się niesamowicie, nie pogardziłabym kilkoma kolorami Essie, piaskami OPI. Czerwone świecidełka od Misslyn też wyglądają świetnie, tak samo jak dziwna czerwień Kiss You od ANNY (ostatnio szaleję za takimi dziwnymi, malinowymi, przygaszonymi, przybrudzonymi czerwieniami). Wychodzi na to, że mogłabym mieć po prostu WSZYSTKIE. Może Mikołaj się wykaże. :D


Hello,
I'm posting some promo images for upcoming/or just released collections. I cannot wait to get some of them, I'd love to have the whole China Glaze holiday collection, Orly's Galaxy FX (they're awesome!) and a couple of Essie shades and OPI sands. Misslyn red sparkling shades look brilliant and so does Kiss You from ANNY (I'm in love in these weird, berry, muted, dirty red shades)...well, it seems I could simply own ALL of them. Santa, please be kind. :D









Some new additions to Essie's Luxe Effects, I fell in love with Jazzy Jubilant, both for the look and the name.





Encrusted Treasures

Orly Galaxy Fx

RICH - I've bought it already, it's AMAZING!
SEDUCTIVE

11 comments:

  1. ciekawe jak misslyn, poza tym raczej nudno... bardziej jestem ciekawa nowych Heanów niż tych "wiodących" marek ;)

    ReplyDelete
  2. łohoho, ślinka cieknie na ich widok ;)

    ReplyDelete
  3. Mam dokładnie tak samo- mogłabym mieć wszystkie. Najbardziej mnie intrygują teksturalne Essie!
    Dzisiaj znalazłam jeszcze świąteczne Orly Secret Society, ale nie powala (chociaż pomysł na kampanię super- nastrojowa jest, naprawdę).

    ReplyDelete
  4. Zdecydowanie Essie wykazała się najbardziej :D

    ReplyDelete
  5. Ja chcę kilka Essie i pewnie Revlony będa boskie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rich jest super, poszukaj sobie już lepsze swatche me. W sumie mogłabym swoje zrobić ale po coooo..pewnie się będę rok grzebać. :P

      Delete
  6. mi się wszytko podoba :D chciałabym wszystkie lakierki , ale stan portfela na to nie pozwala :/:)

    ReplyDelete
  7. Ta kolekcja essie podoba mi się zdecydowanie bardziej niż jesienna :)

    ReplyDelete
  8. niezłą prezentacje nowości wygrzebałaś ;D Najbardziej intrygują mnie essie, ponoć ten czarny jest dość kapryśny w aplikacji

    ReplyDelete
  9. A mnie Chinkowa kolekcja rozczarowała, co prawda widziałam ją narazie na jednym mało atrakcyjnym swatchu ale jednak :/
    Za to Essie o dziwo mnie bardzo kusi ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...