Saturday, 12 October 2013

Mojito 172, Sensique

Mojito 172, Sensique
Eeech, ja chcę znowu lato. Sama nazwa i kolor od razu kojarzą się z latem, to trochę mnie dobija. :P Ale z drugiej strony, takie kolory jak mięty/turkusy wolę nosić jesienią i zimą, bo mi pasują do mroźnej pogody. A ten jest nawet trochę ciekawszy niż typowe morskie/turkusowe/miętowe kremy czy żelki, bo ma w sobie delikatny shimmer/poświatę. Nie mam nic takiego i zawsze się cieszę jak trafi mi się coś nietypowego. Aplikacyjnie wypada spoko, konsystencja jest w porządku i taka treściwa, krycie ma dobre. Nałożyłam dwie warstwy i bardzo mi się podoba (szczególnie dlatego, że ma te delikatne, nieco metaliczne drobinki).

Mojito 172, Sensique
Aghhh, I don't want summer to go. The very name and the shade itself ring summer straight away, it makes me sad. :P But actually, I like to wear minty/turquoise shades in autumn/winter as I think they go great with frosty weather. This one is actually more interesting than regular creme/jelly turquoise-aqua-mint shades as it has a subtle shimmer/metallic finish. I haven't got anything like that and I'm always happy to have something unique in my stash. Application-wise it is unproblematic, formula is pleasant and pretty dense, so opacity is decent. I applied 2 coats and I like it a lot (especially since it has finish with a twist).



12 comments:

  1. Uwielbiam Mojito i Sensique, więc uważam to za genialne połączenie :)

    ReplyDelete
  2. Ale cudny! Uwielbiam takie kolory i to wykończenie mi się podoba :) Muszę go kupić :D

    ReplyDelete
  3. będę musiała po niego skoczyć bo wygląda naprawdę zachęcająco :)

    ReplyDelete
  4. śliczny :D choć chyba taka a'la mięta już mi się przejadła :D

    ReplyDelete
  5. Śliczny kolor, dosyć nietypowa mięta ;)

    ReplyDelete
  6. Bardzo przyjemny kolor :) Pasuje do twoich dłoni :)

    ReplyDelete
  7. super odcień, bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...