Friday, 18 October 2013

LIPS Coral Reef 116, Kobo

Coral Reef 116, Kobo
Kobo wypuściło nowe kolory szminek w obrębie linii Fashion Colour, u mnie na pierwszy ogień poszła Coral Reef 116. Jest to koral, ale w takim jesiennym stylu, dość zgaszony, z przewagą pomarańczu, raczej dość stonowany. Ma w sobie też jaśniejszą, delikatną poświatę...ale nie jest to żaden shimmer, ani brokat, nie widać pojedyńczych drobin - perła to też nie jest, po prostu światło od smzinki odbija się jakoś inaczej i ogólnie usta są jakby rozświetlone. Coral Reef  nie jest do końca w moim typie, bo nie przepadam na sobie za wyraźnie pomarańczowymi koralami (chyba, że są dość jaskrawe i soczyste, a ten jak pisałam jest zgaszony i taki poważniejszy). 

Pomadka sama w sobie jest jednak bardzo ładna i fajna na jesień, wiadomo, że kolor to kwestia indywidualna - ogromnym plusem jest możliwość mieszania szminek, ja uwielbiam eksperymenty. ;) Na ostatnim zdjęciu dodałam do niej odrobinę, dosłownie kropkę, chłodnego różu (Paparazzi, NYX). Dla mnie różnica jest duża, a wysiłek zerowy.

Szminka jest dość twarda, ale nie sucha.  Muszę się nieco namachać, żeby uzyskać równomierny efekt, ale dzięki temu nie rozmazuje się i szybko nie ściera. Mimo "namachania" się nie tworzy grubej, takiej "maślanej" powłoki, więc to też plus.  Nosi się ją bardzo przyjemnie, nie przesusza ust ani nie wchodzi w załamania. Ogólnie dla mnie będzie fajną bazą na jesień, wykorzystam do niej za miękkie, bardzo kremowe, różowe pomadki, które zawsze mnie denerwowały przez rozmazywanie się i nietrwałość. :)





Coral Reef + Paparazzi NYX



15 comments:

  1. Podobają mi się obie wersje :) No ale na takich ładnych ustach to każda szminka świetnie wygląda :)

    ReplyDelete
  2. Co za usta! A szminka bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  3. Od niedawna tez jestem zafascynowana pomadkami KOBO , mam z poprzedniej kolekcji chyba bo inne opakowanie troszkę 104 English Rose, polecam ;) - recenzja na moim blogu. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. to nie jest mój kolor, ale chciałam Ci powiedzieć że masz piękne usta;0 zazdroszczę! ;)

    ReplyDelete
  5. Piękny kolor:) Również lubię mieszać i eksperymentować:)

    ReplyDelete
  6. Jakie piękne usta!:) A kolor szminki bardzo ładny, rzeczywiście taki jesienny ten koral ;)

    ReplyDelete
  7. ale Ty masz ślicznie usta :)

    ReplyDelete
  8. Kurczę, byłam bardzo ciekawa tego koloru i jestem zawiedziona :<

    ReplyDelete
  9. w połączeniu z NYXem podoba mi się o wiele bardziej.:)

    ReplyDelete
  10. efekt obu pomadek na ustach jest świetny:)

    ReplyDelete
  11. I didnt know this brand before, but i think this lipstick is really cute, sweet and romantic. At least in your lips it gives me this feeling, im sure i would love yo try it!
    Hugs from Spain :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...