Sunday, 20 October 2013

Gunpowder With Mint, Joko

Gunpowder With Mint, Joko
Jakiś czas temu wpsominałam, że bardzo lubię nosić mięty, kiedy robi się zimniej...jakoś latem i wiosną kompletnie mi nie leżą, bo są wtedy zbyt popularne...i wtedy ja wyglądałabym jak ktośm kto lakierowo niedoinformowany. :P Ten jest szczególnie fajny na jesień, bo jest zgaszony i jakby brudny, wydaje mi się, że takie odcienie są bardziej szlachetne niż te mięty wpadające bardziej w niebieski, z dużą domieszką białego pigmentu (chociaż takie też bardzo lubię). Maluje się nim naprawdę świetnie, dwie warstwy już dobrze kryją. SpookyNails niedawno porównała go z Mermaid's Tears z OPI niedawno, klik! Mam je oba i w ogóle nie wpadłam na to, że są aż tak podobne.

Gunpowder With Mint, Joko
I mentioned some time ago that I love wearing jade/mint polishes when the weather gets colder ...I'm not so much into them in spring/summer, because they're too popular during this time of the year and I would have appeared as someone totally uninformed about nail polish. :P This one is especially cool, because it's muted and dirty, I think it's a little bit more sophisticated than blue-toned mints with a lot of white pigment in them (I enjoy them too, though). It applies really great, only two coats are needed. SpookyNails compared it withs Mermaid's Tears from OPI a couple of days ago, have a look! I own both of them, but I had no idea they are that similar.






13 comments:

  1. bardzo fajny kolor... idealny na takie cieplejsze dni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam właśnie na odwrót, pasuje mi do chlodnych. :D

      Delete
  2. bardzo mi się podoba :) ciekawa jestem gdzie można dorwać to cudo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja w sumie Joko widuję tylko w małych drogeriach albo w Jasmin, ale te drogerie chyba w niewielu miastach są.

      Delete
  3. To mój zdecydowanie ulubiony miętowy lakier (no, na równi z Kocimiętką) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo własnie, Kocimiętka jeszcze lepsza chyba. Czy ja ją już pokazywałam?! hmmm

      Delete
  4. świetny odcień, nie jest zbyt przesłodzona :)

    ReplyDelete
  5. Jak mięt nie lubię (pewnie dlatego, że wiosną i latem wszędzie ich pełno), tak ten brudasek mi się podoba :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...