Monday, 21 October 2013

Denim 202, Colour Alike

Denim 202, Colour Alike
To idealny przykurzony niebieski krem, uwielbiam takie lakiery, dla mnie zawsze wyglądają wyjątkowo. Nawet udało mi się kupić parę chinosów w identycznym odcieniu, byłam oczywiście zachwycona. ;) Naprawdę powinnam przestać kupować takie jeansowe lakiery, bo w sumie są dość podobne do siebie...ale to silniejsze ode mnie. :)
Lakier ma naprawdę super jakość, dobre krycie, łatwą w obsłudzę formułę i aplikuje się bezproblemowo. Nałożyłam tutaj tylko dwie cienkie warstwy. Wykończenie jest super błyszczące i w sumie nie trzeba dodawać topcoatu, o ile nie spieszycie się jakoś wybitnie. Lakier można dorwać na www.colorowo.pl w zakładce Denim. 

A jeśli podobają Wam się lakiery z Typografii, to akurat dobry moment, bo trwa promocja na całą kolekcję. Ja niedługo nadrobię pokazywanie Typografii, musiałam wyjechać na dłużej i niestety nie zabrałam ze sobą tych laksów, ale już chwila moment i będą. :)



Denim 202, Colour Alike
That's a perfect dusty blue creme, I love such polishes, they always look classy. I even managed to get a pair of chinos in exactly the same shade, I was obviously delighted. :) I really should stop buying denim polishes, because they're all quite similar, but it's stronger than me. ;)
The polish has a great quality, it has good coverage, buttery formula and applies easily. I applied two thin coats here. The finish is super glossy and you don't need a topcoat really, unless you're in a hurry. 




20 comments:

  1. Zapomniałam jaki on ładny :P

    ReplyDelete
  2. Rzeczywiście śliczny, a ja nie mam jeszcze tego typu odcienia ;/

    ReplyDelete
  3. Mam go i jest świetny...Doskonale rozumiem Twoją słabość do dżinsowych kolorów, bo też tak mam :DDDDD

    ReplyDelete
  4. Świetny jest ten kolorek chętnie go kupię ;)

    ReplyDelete
  5. Piękny jest! Właśnie szukam czegoś jeansowego, przyjrzę się tej kolekcji CA :)

    ReplyDelete
  6. świetny odcień, ma w sobie fioletowe tony i to mi się podoba :)

    ReplyDelete
  7. cudny dżins na pazurkach :D

    ReplyDelete
  8. Ja mam manie kupowania zielonych lakierów- mam pełno w takim samym odcieniu i wiem, że muszę przestać, ale za każdym razem wracam do domu z kolejnym zielonym :D Także wiem co czujesz :D
    A o samym lakierze, mogę powiedzieć, że jest świetny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, to pocieszające, że nie jestem z tym sama...niestety mam tak z paroma kolorami, ale trudno, raz się żyje. ;)

      Delete
  9. Cudowny kolorek, zwłaszcza na teraz ;)

    ReplyDelete
  10. przepiękny! bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. Jeansowe kolory są piękne ! :)

    ReplyDelete
  12. -30% na typografię?! :D Ahh szkoda, że bankrutuję :P

    ReplyDelete
  13. Podoba mi się.
    Nie powinnaś była pokazywać mi tej promocji, bo kusi mnie ta kolekcja, chętnie bym ją zobaczyła tak "stacjonarnie"...

    ReplyDelete
  14. bardzo ładny odcień. takiego nie mam:D to moje ostatnio najlepsze wytłumaczenie przy zakupach jakich być nie powinno:D

    ReplyDelete
  15. uwielbiam takie niebieskie brudasy :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...