Tuesday, 29 October 2013

Delia M05, Coral Prosilk

Delia M05, Coral Prosilk
Ten lakier jest dla mnie kopalnią pozytywnych skojarzeń, nie wiem nawet dlaczego...kojarzy mi się z morzem, mewami, latarniami morskimi, lodami gałkowymi, pięknymi dziewczynami pin up i przystojnymi wytatuowanymi marynarzmi - sporo jak na jeden lakier, no nie? A może po prostu już oszalałam od lakierowych oparów? W każdym razie to mieszanka czerwonego, srebrnego hex brokatu, z mniejszymi granatowymi drobinkami, wszystko to w błękitnej, nieco przykurzonej bazie. Baza jest dość transparentna, więc nałożyłam go na krem w zbliżonym odcieniu - nie lubię nagromadzenia brokatu w tego typu lakierach. Brokat ładnie przylega, nie odstaje, ale topcoat zawsze lepiej dodać. Uwielbiam go z całego serca.

P.S. Są jeszcze gdzieś u Was te lakiery do dostania? Brakuje mi kilku kolorów i chętnie zgromadziłabym wszystkie. Widziałyście je jeszcze gdzieś w Warszawie? Mayday mayday.


Delia M05, Coral Prosilk
That's a polish which evokes a lot of positive associations, I don't even know why...but it reminds me of seaside, seagulls, lighthouses, ice creams, beautiful pin up girls and handsome tattooed sailors - that's a lot for one nail polish, huh? Maybe I simply went crazy? Anyway, it's a mix of red and silver hex and smaller navy blue glitter, suspended in light blue base (slightly washed out). The coloured base is rather sheer, so I applied it over creme polish, as I don't like glitter clumps in this type of polishes. I love it from the bottom of my heart.





21 comments:

  1. świetny jest, u mnie jak ich nie było tak nie ma, szkoda bo ten niebieski i biały chciałam kupić :(

    ReplyDelete
  2. Ja też jestem pozytywnie zaskoczona tymi lakierami :) ten błekit mam i wyglada bardzo fajnie.Też nie mam wszystkich, ale zdaje się , że u mnie są jeszcze do kupienia...tylko, że ja nie jestem z Warszawy :(

    ReplyDelete
  3. Super jest! Mam takie same morskie skojarzenia :D Mega wakacyjny i pozytywny...

    ReplyDelete
  4. O kurcze, ale fajny.. U siebie niestety nie widziałam żadnych glitterów Delii.. same kremy :(

    ReplyDelete
  5. This nail polish is really lovely :)

    ReplyDelete
  6. Ech no ładny ładny. czerwone hexy zawsze spoko.

    ReplyDelete
  7. Śliczny jest :D wcale ci się nie dziwię że masz z nim aż tyle skojarzeń :D

    ReplyDelete
  8. mi się jednak za bardzo nie podoba ...

    ReplyDelete
  9. skojarzenia masz niesamowite:P Pięknie wygląda.. mam 2 w odcieniach nude bardziej czy brudnego różu.. muszę się zabrać w końcu:)

    ReplyDelete
  10. z tego co wiem były limitowane, możesz poszukać na allegro, ja stacjonarnie ich nigdzie nie widziałam :(

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam ten lakier! Widzę już kolejną recenzje i mam coraz większą ochotę poszukać go na allegro ;)

    ReplyDelete
  12. Widziałam prawie wszystkie w drogerii Jasmin na Centralnym, wczoraj. Ćwiczyłam silną wolę i nie wzięłam żadnego :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rety, to ja biegnę! Moja silną wola z góry jest na skazanej pozycji ;-)

      Delete
  13. Ja mam je wszystkie :) z tego co widziałam to u mnie jakieś zostały niewykupione, czarno-biały był na pewno, ale co do reszty to nie jestem pewna :)

    ReplyDelete
  14. mmmm boski :) zakochałam się !

    ReplyDelete
  15. Na pewno są w drogerii Jasmin na centralnym i na ul. Dąbrowskiego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłam dziś na Dąbrowskiego, nawet o nich nie słyszeli, pani powiedziała że mają tylko takie zwykle lakiery co dają kolor (ech) a w ogóle to była Celia a nie Delia (ech po raz drugi). Na centralnym rzeczywiście te lakiery były, ale niebieski mi się na żywo nie spodobał a nie było białego, które z kolei chciałabym mieć ;-)

      Delete
  16. przecudny! kocham takie lakiery! ale znając moje szczęście to już pewnie nigdzie nie ma :P

    ReplyDelete
  17. Też mi się skojarzył marynistycznie ;)

    ReplyDelete
  18. piękny cho ja wolę ciepłe tonacje

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...