Wednesday, 9 October 2013

Colour Alike Typografia K

Colour Alike Typografia K
Colour Alike ostatnio wypuściło serię Typografia i postanowiłam zacząc pokazywanie tych lakierów od tego nazwanego K. To klasyczny, czereśniowy - czerwony żelek. Lubię takie ponadczasowe czerwienie i każdym sezonie jestem zadowolona  jeśli mogę zgromadzić kilka nowych kremów czy jelly w takim odcieniu, zawsze są ładne i przydatne. Ten ma przepiękny, szklisty połysk, naprawdę przyzwoitą aplikacją, a co najlepsze, delikatny, owocowy zapach. Nałożyłam 2 warstwy i na żywo wyglądają okej, dobrze kryją - na pewno nie jest tak transparentny jak na zdjęciach, jestem już jak zdarta płyta z tym problemem, ale NAPRAWDĘ NIE WIEM CZEMU CZERWONE LAKIERY TAK U MNIE WYCHODZĄ na zdjęciach aaagh! W każdym razie to fajny, dość stonowany i głęboki czerwony, taki czereśniowy albo w stylu jabłek z kreskówek.

Colour Alike Typografia K
Colour Alike released a series called Typography some time ago and I've decided to start showing these polishes with the one called K. It's a classic, cherry red jelly polish. It's a timeless red and I can never have enough of them, I'm always happy to gather a couple of new red cremes/jellies each season, because they are always pretty and useful. This one has a stunning glossy finish, decent application and what is the best, a subtle fruity scent. I applied 2 coats and they look alright, opaque and nice in person- they were not as sheer as in the photos, it's same old story in my case, I DON'T KNOW WHY it happens in the photos aghhh. Anyway, it's a lovely deep, cherry (or cartoonish apple) red.



6 comments:

  1. Fajniutki :) I do tego żelek :) chyba się na niego skuszę :)

    ReplyDelete
  2. yyy on jest taki ładny i ja go jeszcze nie użyłam? Muszę się zabrać za swatche, na szczęście urwany paznokieć prawie odrósł :>

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny odcień, u mnie też gości na paznokciach kolor czerwony ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...