Sunday, 6 October 2013

Carnival 14, Golden Rose

Carnival 14, Golden Rose
Intensywny matowy brokat! Mam naprawdę dużo dużo dużo lakierów, ale ten jest dla mnie czymś nowym, więc bardzo dobra robota. A najlepsze jest to, że dorwałam go w pobliskim kiosku. ;) Jak widać jest to miks paskowego brokatu, małych sześciokątów i sporych kwadratów. Maluje się nim fajnie, brokat rozprowadza się łatwo i odpowiednia ilość trafia na pędzelek - nałożyłam tutaj tylko jedną warstwę na bakłażanow fiolet...to chyba moja ulubiona kombinacja. Brokat dobrze przylega do paznokcia i nie zadziera się, ale oczywiście lepiej nałożyć topcoat dla idealnie gładkiego i błyszczącego wykończenia (ja nie mogłam, jestem akurat w innym mieście i nie mam ze sobą topa...ale nie mogłam się doczekać, żeby Wam go pokazać). Uwielbiam ten efekt, graficzny, geometryczny, prawie zastępuje wzorki.

Carnival 14, Golden Rose
Bright yellow matte glitter! I've got many many many polishes but this one is so new to me, so well done. And the best thing is that I got it in a store next to my bus stop. ;) As you can see it's a mix of bar glitter, small hex glitter and large square pieces. It applies really nice, the glitter spreads easily and you get a perfect amount in one stroke - I applied here just one coat over eggplant purple and it's my favourite combination. Glitter pieces sticks properly and the surface is not very rough, but it's obviously better to apply topcoat over it for super glossy/sleek effect (I couldn't as I'm visiting my hometown and didn't have one on me...but I couldn't wait and I wanted to show it straight away). I love this effect, I love such bold, geometrical look, it almost replaces nail art for me.




Check my Facebook page for more news, photos and all that jazz.

Zapraszam przy okazji na wielorybowy Facebook, tam więcej zdjęć, postów etc.

26 comments:

  1. Piękny! Cała seria robi wrażenie :)

    ReplyDelete
  2. fajny jest :D Ciekawe jak prezentują się inne wersje kolorystyczne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram się wrzucić więcej wersji jakoś niedługo, tutaj niestety nie miałam za dużo opcji. ;)

      Delete
    2. u mnie na feline są 08 i 11 na wzornikach :) super udana seria.

      Delete
    3. widziałam już, chyba ktoś na forum wrzucał, albo mi podsyłał...ja chcę miętę koniecznie i ten taki multikolorowy (chyba 12)...myślę też na białym, ale już mam jakies, więc nie wiem czy jest sens. ;)

      Delete
  3. Wow, robi wrażenie ! Muszę zapolować na lakiery z tej serii.

    ReplyDelete
  4. Świetne połączenie, nawet barak topu mi nie przeszkadza ;)
    Ja się czaję na te dwa, które mają w sobie kółeczka. Top z kółeczkami jest mi niezbędny do życia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm kółeczka, kółeczka chyba nie kojarzę ich...idę sprawdzić. :D ale pewnie też chcę heheh. :P

      Delete
  5. o jaa, ale fajny efekt daje ;p

    ReplyDelete
  6. Super :) ja jestem ciekawa wszystkich topow z tej serii :)

    ReplyDelete
  7. Świetne są te lakiery, jolly jewels mnie nie zachwyciły, ale te już tak, dobrze się też nakładają w przeciwieństwie do vipery, która też jest ładna ale nakładanie to koszmar. Ja mam na razie jeden biały carnival ale z pewnością dokupię inne, na przykład żółty. Nie jest to mój kolor ale na fiolecie wygląda przepięknie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, niestety prawda z tą Viperą...też mam kilka i trochę trzeba się pobawić nimi, ale z drugiej strony są bardzo ładne, więc można się przemęczyć....ale jednak szkoda, że ich nie dopracowali.

      Delete
  8. Bardzo mi się podoba to połączenie:) a GR wygląda zabawnie i tak.. inaczej:)

    ReplyDelete
  9. "Uwielbiam ten efekt, graficzny, geometryczny, prawie zastępuje wzorki." o, to, to.

    ReplyDelete
  10. Jestem w szoku, ale mi się podoba :D pewnie dlatego, że jest żółty :D

    ReplyDelete
  11. Mam go :D Zapraszam do siebie, do obejrzenia kilku pozostałych! ;) http://spradamakeup.blogspot.com/2013/09/witam-nowe-lakiery-z-golden-rose.html

    ReplyDelete
  12. świetny jest, kwadraciki dodają mu uroku ^^

    ReplyDelete
  13. Nie podoba mi się, nie ten kolor. :P

    ReplyDelete
  14. Zachwycający! Totalnie mi się podoba:))

    ReplyDelete
  15. Kolor nie do końca mój, ale ogólnie w tym zestawieniu wygląda super. Jakos na początku nie byłam przekonana do tych lakierów ale chyba przyjrzę się im dokładniej.

    ReplyDelete
  16. nie lubię tych nitek/trawek/piórek, bez tego by mi się podobał :)

    ReplyDelete
  17. też żółtek chyba najbardziej mnie kusi z całej tej kolekcji- ale mimo wszystko nie przepadam za Gitterami i raczej go nie kupię. :)

    ReplyDelete
  18. cudownie prezentuje się na tym ciemnym kolorku i chyba nawet zakupiłam ostatnio ten topper :D

    ReplyDelete
  19. Brawo dla GR
    Seksi te kwadraty

    ReplyDelete
  20. Efekt na prawdę świetny.
    W szczególności gdy połączyłaś go z tym fioletem :)
    Zapraszam do siebie: maczka-maczka.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...