Tuesday, 15 October 2013

Boho Bonnet, Orly

Boho Bonnet, Orly
To był jeden z lakierów, które najbardziej mnie zachwyciły tej wiosny, ale jakoś nie znalazłam czasu żeby nim pomalować...za mało dni, za mało palców! Na szczęście jest to uniwersalny kolor, lekko zahaczający o "bezpieczne" i w sumie pasuje na każdy czas i okazję. Poza tym, widzę go jako przykurzony błękit, a nie szarość z niebieskim tonem. Wydaje mi się, że to zależy głównie od karnacji, u mnie wygląda zdecydowanie niebiesko, co bardzo mnie cieszy, bo większość szarości jest nie dla mnie. Maluje się nim okej, ale lepiej nakładać cienkie warstwy, bo mogą tworzyć się bąbelki. Wykończenie jest szkliste i sam kolor według mnie jest super fajny. Tak jak lubię pokręcone lakiery, nawał glitteru, to podobają mi się też te bardziej stonowane i bezpieczne lakiery. Założę się, że będzie wyglądał świetnie z jasnosrebrnym albo białym topperem w zimie. Niedługo spróbuję! *_* 


Boho Bonnet, Orly
It was one of my favourite dusty blues this spring, but somehow I didn't find the time to wear it...not enough days, not enough fingers! Luckily, it's a versatile, almost 'safe' shade which looks great any time. I also see it as a greyed out blue, rather than grey with blue undertone. I guess it all depends on skintone, on mine it definitely looks blue, so I'm delighted, as grey is not the best shade for me. It applies fine, but it's better to avoid thicker coats, as it may get a little bubbly. The finish is glossy and I find the shade to be super cool.  As much as I love crazy nails, glitter overload, I also appreciate safer, more wearable polishes. I bet it's going to look awesome with pale silver or white topper in winter. Gotta try it soon! *_*


15 comments:

  1. Piękny kolor, gdzie kupujesz lakiery Orly? Przez internet czy w drogerii/perfumerii?
    Byłabym wdzięczna ;)
    Zapraszam również do siebie , jestem dopiero początkująca www.pretty-nails-swag.blog.pl
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to naprawdę różnie, głównie przez oficjalny sklep polski, albo transdesign.com albo dostaję. :)

      postaram się zajrzeć i również pozdrawiam :)

      Delete
  2. u mnie był zdecydowanie niebieski no ale nie mój, to Agatamanosa się cieszy ;p

    ReplyDelete
  3. Również go mam i również nie znalazłam dotąd czasu na malowanie ;) W buteleczce wygląda mi na szarawy i w sumie wolałabym go takim. Ciekawe jak będzie wyglądał u mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oby się udało. :) Myślę, że to też zależy od naszego myślenia/nastawienia i widzimy go takim, jakim chcemy...Magia. :D

      Delete
  4. bardzo oryginalny kolor :) moje dłonie niestety wyglądają w podobnych trupio, więc zazwyczaj dodaję do nich jakiś top, jak już mam okazję używać :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  5. Jak to dobrze, że go mam, bo bym poleciała kupować ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...