Wednesday, 2 October 2013

Blush Hour, Misa

Blush Hour, Misa
Nie wiem jak Wy, ale ja wiecznie potrzebuję jasnych, niemal białych lakierów. Lubię jak wyglądają na moich paznokciach, to po pierwsze, a po drugie zawsze się przydają albo do nail artu albo jako baza dla topperów. Poza tym, nie jest łatwo trafić na fajny i łatwy w obsłudze jasny lakier (na szczęście Misa trafia tutaj w punkt). Blush Hour to taki niby-biały, z domieszką ciepłego, przykurzonego różu. Formuła jest dość kryjąca, ma sporo białego pigmentu, ale nie odcina się on dziwacznie od skóry i nie wydaje się też ciężki - wręcz przeciwnie, daje wrażenie delikatnego, lekkiego i błyszczącego. Wykończenie jest szkliste i idealnie kremowe. Malowanie też jest w porządku, potrzebne mu 2-3 warstwy, zależy to też od Waszej techniki malowania. Strasznie lubię lakiery Misy, mają fajne pędzelki i świetną jakość. Zawsze żałuję, że tak rzadko mam okazję do ich zamawiania.

Blush Hour, Misa
Oh, I'm always in need of light, almost white polishes. I like how they look on my nails first of all, and secondly, they are always useful as a base for toppers or for nail art. Also, it is not that easy to find great and easy to handle light polishes (luckily this is one of them). Blush Hour is an off-white neutral with a hint of warm dusty pink, but it's a very subtle pink. Formula is fairly opaque, it has a lot of white pigment,  but it doesn't clash against skin and it doesn't look somewhat heavy...it's rather light and glossy. Finish is sleeky and beautifully creamy. Application is fine, it requires 2-3 coats, depending on your painting technique. I love Misa polishes, their brushes and quality is excellent, I regreat that I rarely have a chance to order them.





13 comments:

  1. świetny. też bym mogła mieć takich tonę :>

    ReplyDelete
  2. Takie odcienie fajnie prezentują się na krótszych paznokciach.

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się, lubuję się w takich odcieniach:)

    ReplyDelete
  4. Piękny! wygląda jak hybrydowy :)

    ReplyDelete
  5. Dla mnie jest idealny- uwielbiam takie odcienie, chociaż kiedyś unikałam każdego w miarę neutralnego koloru na paznokciach... Jak dobrze, że to się zmieniło. Miski żadnej nie mam, ale kilka mi się marzy.

    ReplyDelete
  6. Ładny :) Plus za krycie - nie lubię jasnych przejrzystych lakierów

    ReplyDelete
  7. Również uwielbiam 'prawie białe' lakiery. Ten bardzo dobrze kryje :)

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam takie odcienie, zwłaszcza na pięknych złociście opalonych dłoniach

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładny, ja też lubie tego typu kolory na swoich paznokciach ;)

    ReplyDelete
  10. mi to wygląda na pudrowy róż :) Ale też lubię te odcienie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...