Thursday, 3 October 2013

Beijing 34, Kobo

Beijing 34, Kobo
To chyba mój ulubieniec z ostatniej miastowej jesiennej kolekcji Kobo. ;) Beijing to mieszanka różu i fioletu, co w sumie daje fajny, ciepły fiolet/magentę. Odcień jest wibrujący i dość nietypowy jak na lakier wypuszczony na jesień. Ma nieco dziwne wykończenie, jakby pół-mat, plastik...nie przepadam za takimi, więc zdjęcia robiłam z topcoatem. Lakier ma w sobie też coś w stylu shimmeru, ale nie są to typowy drobinki - wydaje mi się, że widać je dość dobrze na zdjęciach, więc nie będę próbowała tego opisywać...bardzo podoba mi się taki efekt, nie mam nic podobnego w swojej kolekcji, więc naprawdę bardzo zaskoczył mnie ten lakier. Kojarzy mi się trochę z lakierem samochodowym, niektóre często wyglądają jak zwykłe kremy i dopiero w słońcu/sztucznym świetle zaczynają migotać i wyglądają lekko metalicznie. Malowanie jest ok, nie miałam żadnych problemów. Polecam tylko użyć dobrej bazy, bo mam wrażenie, że trochę farbuje paznokcie (robią się mocno różowe, więc mogłoby być gorzej :)).

Beijing 34, Kobo
I think this is my favourite shade from latest Kobo city line, all in autumn vein. Beijing is a mixture of pink and purple, which gives a nice warm toned rich purple/magenta. Its hue is fairly vibrant and bright (especially for a shade released in autumn). It has a very weird finish, like semi-matte, I'm not a fan, so I swatched it with a topcoat on. It also contains some kind of shimmer, but it doesn't look like a regular shimmer - I think it was captured in the photos well, and I really love this effect. I haven't got any similar nail polish to Beijing (I mean its finish), so it made me really excited. It reminds me of car varnishes, which normally look pretty creamy and start to glimmer in the sunlight/artificial light and look a little metallic. Application is fine, I didn't encounter any problems.







12 comments:

  1. Coraz bardziej kocham fiolety :-)

    ReplyDelete
  2. Prześliczny jest :D Ogólnie ta kolekcja mi się nie podoba, ale ten jest super :D

    ReplyDelete
  3. śliczny, ma coś ciekawego w sobie!

    ReplyDelete
  4. Źle mi w takich odcieniach, fajny ale nie dla mnie.

    ReplyDelete
  5. Nietypowy kolor, ale bardzo ładny ;)

    ReplyDelete
  6. Czeka aż go użyję, ale już widzę że fajny:)

    ReplyDelete
  7. Piękny:D mi się bardzo podoba, bo nie wygląda jak typowy metalik, a ma trochę shimmerowe wykończenie, ale faktycznie jak piszesz taki dziwak wykończeniowy:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...