Monday, 28 October 2013

Bangkok 32, Kobo

Bangkok 32, Kobo
To róż z niebieskim shimmerem. Obawiałam się, że będzie podobny do Ulterior Motive z Color Club, który nie bardzo mi się spodobał (chyba nie przepadam za takim odcieniem różu, jeszcze z shimmerem). Wydaje mi się, że są jednak trochę inne, nie mogę porównać, bo odesłałam swój SpookyNails. Jednak Bangkok wydaje mi się takim głębszym i bardziej stonowanym odcień, coś pomiędzy burakiem a maliną, sam shimmer też jest subtelniejszy niż w Ulterior Morive. Z daleka wygląda w sumie dość kremowo, może odbija światło trochę inaczej niż kremy, ale na pewno nie wygląda zbyt shimmerowo/perłowo/frostowo. Małe drobinki migoczą raczej tylko w słońcu i sztucznym świetle. Malowanie okej, dałam 3 cienkie warstwy, dwie nieco grubsze też pewnie by spokojnie wystarczyły.

Bangkok 32, Kobo
That's a pink polish with blue shimmer, I was afraid it's going to be similar to Color Club's Ulterior Motive, which I didn't like much (the shade of pink wasn't my cup of tea). I think they're a bit different, I can't compare as I sent my CC to SpookyNails, but Bangkok seems to be a bit deeper, more toned down, a bit likt beetrooty-berry pink, and blue shimmer is a little bit more subtle than in Ulterior Motive. In fact, from a distance it looks fairly cremish, maybe it reflects light in a different way than cremes, but it doesn't look like shimmer/frost/pearl, it develops tiny sparkles in sunlight/artificial light. Application is fine, I applied three thin coats.





6 comments:

  1. Może i ja nie lubiąca róży bym się do niego przekonała

    ReplyDelete
  2. Dość nietypowy kolor, ma coś w sobie co przyciąga wzrok :)

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się, fajne ma te drobinki :)

    ReplyDelete
  4. Zdecydowanie nie mój klimat, ale sam w sobie interesujący ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...