Saturday, 26 October 2013

Amethyst Stiletto 73, Sephora

Amethyst Stiletto 73, Sephora
O ile mi wiadomo, ta linia lakierów została już wycofana i zamieniona w sumie podobną kolekcją, tylko w innych butelkach. Nie przyglądałam im się jeszcze bliżej, ale sprawiają wrażenie trochę nudniejszych i prostszych niż te stare. W każdym razie jesienią i zimą o wiele chętniej sięgam po foile, a ten to najładniejszy fioletowy foil jaki mam. To dość neutralny odcień, może trochę chłodny ale daleko mu do blurple. Maluje się nim naprawdę przyjemnie, ma świetne krycie, właściwie to jednowarstwowiec. Wygląda genialnie w słońcu i powiedziałabym, że jest w stylu starych, dobrych lakierów Zoya.

P.S. Jakiś czas temu zrobiłam mini-słownik lakierowy Nailpolishpedia, klikamy tutaj. Pomyślałam, że przyda się początkującym maniakom, bo dość często rzucamy dziwnymi określeniami, które mogą być początkowo niejasne. Jak macie pomysły na jakieś hasła, to dajcie znać. Ja postaram się go udoskonalić, dodać zdjęcia itp, jak tylko będę mieć więcej czasu.

Amethyst Stiletto 73, Sephora
As far as I know this nail polish line has been discontinued and replaced with a similar line, but in different bottles. I haven't got a closer look at them yet, but they seemed to be a little bit boring and more plain than the older shades. Anyway, in autumn and winter I often reach for foils and this is one of the coolest purple foils that I own. It's rather neutral, on the cool-tone side, but without being blurple. It applies well, it's very opaque and it's basically a one coater. It looks brilliant in the sunlight and I would say it's in the old Zoya style. 






12 comments:

  1. Catrice miał chyba taki co nie? Ale był chyba ciemniejszy a Golden Rose miał jaśniejszy chyba znowuż :D Fajny :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Catrice był bardziej fioletowy, ten jest stonowany i ma lepsze efekt foila, taki bardziej odblaskowy raczej jest, Catrice był taki rozmemłany. :P

      Delete
    2. Wieki temu bardzo podobny lakier był w ofercie Essence (seria Multi Dimension), chyba Purple Diamond się nazywał. Wyglądał na mnie trupio :)

      Delete
  2. kojarzy mi się z jakimś minerałem... Agatem? :) na zimę świetny, chociaż zazwyczaj nie robię podziałów lakierów :)

    ReplyDelete
  3. P r z e ś l i c z n y kolorek
    _______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ma coś w sobie...I im dłużej na niego patrzę tym bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawy odcień, ciężko go jakoś nazwać ale jest ładny :D

    ReplyDelete
  6. Fajna folia, a słownik jeszcze fajniejszy ;) Pamiętam jak długo nie mogłam załapać co to jest NOTD ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...