Wednesday, 16 October 2013

41 ART DECO

41 ART DECO
Potrzebuję na jutro sporo pozytywnej energii, więc pomyślałam, że pokażę coś różowego - świetna logika, nieprawdaż? ;) 41 z Art Deco wypuszczony był jakoś na wiosnę/lato, o ile się nie mylę. Jest to nasycony, owocowy róż z kremowo-żelowym wykończeniem, jest raczej kremowy ale z przepięknym, szklistym połyskiem, wygląda prawie jak hybryda. Najbardziej i tak lubię w nim aplikacje - nie wymaga żadnego wysiłku, jest dosłownie "samo-nakładający się", pyk i już. ;) W sumie wszystkie moje lakiery Art Deco takie są i mają jedne z moich ulubionych pędzelków: miękkie, delikatne i elastyczne, bardzo wygodne. Sam kolor nie jest oczywiście oryginalny, ale mimo to bardzo ładny. Fajnie gdyby były nieco tańsze...ale z drugiej strony mają bardzo dobrą jakość, więc cena jest uzasadniona i rozumiem skąd się bierze.

41 ART DECO
I need lots of positive energy for tomorrow, so I thought I'll show something pink today - good logic, isn't it? 41 from Art Deco was released for spring/summer I believe, and it's a juicy, bright pink jelly-creme - it's rather creme with extremely shiny finish. What I love about this polish is application - it's so effortless and easy, it's literally self-applying, it spreads like butter. ;) All of my Art Deco polishes apply like that and the brush is so soft and flexible, super comfortable. The shade isn't original, but very beautiful nonetheless. I only wish they were a little cheaper...but on the other hand, it's great quality, so I understand their price.


11 comments:

  1. Uroczy :) Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Śliczny lakier, uwielbiam takie wykończenia :)

    ReplyDelete
  3. Przesyłam pozytywną energię <<<<<<<<< :-)

    ReplyDelete
  4. Śliczny jest! Przesyłam Ci porcyjkę pozytywnej energii :*

    ReplyDelete
  5. prześliczny kolorek :) i ja przesyłam pozytywną energię :D

    ReplyDelete
  6. czemu ja nie dałam komcia? :P

    Fajny, myślałam że go mam ale mam inny ruszofy ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak zawsze się ociągasz z komentowaniem. :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...