Tuesday, 3 September 2013

Tweedy 800, Fuzzy Coat Sally Hansen

Tweedy 800, Sally Hansen
Nie wiem co ze mną nie tak, bo jakoś nie szaleję za piórkami i piaskowymi lakierami aż tak jak inne blogerki (może się starzeję po prostu?!). To znaczy, wyglądają naprawdę super na paznokaciach i wybrałam kilka takich, które naprawdę mi pasują ale jakoś nie mam na nie szału. Jeśli chodzi o piórka to najbardziej zależało mi na czarno-białe wersji, bo wygląda naprawdę świetnie na jaskrawych i neonowych lakierach (lubię je też na pasteli, ale wtedy białe piórka trochę znikają). Moim pierwszym wyborem był Tweedy 800 z Sally Hansen i jestem z niego bardzo zadowolona. Poza tym sprawa, że mam straszną ochotę na tweedowe marynarki...czy to nie jest jakieś dziwne?
Rozprowadzają się w porządku i bardzo podoba mi się ten efekt. Jedyna wada to to, że pomalowałam łącznie 8 paznokci i zużycie jest już dość widoczne.

Tweedy 800, Sally Hansen
I don't know what's wrong with me but I'm not as excited about feather and sand polishes as other bloggers (maybe I'm getting old!?). I mean, they looks awesome on nails, I've got a couple of such polishes but I rarely feel like wearing them. When it comes to feathers I only really wanted to have a black-white version, because it look gorgeous on brights and neons (I also like it on some pastels, but then white bits get a bit lost). Anyway, my first choice was Tweedy 800 from Sally Hansen and I'm happy with it. It also makes me want to buy tweedy jackets, isn't it weird? It spreads properly and I like the way it looks. The drawback is that I painted only 8 nails and I can already see usage, not cool!



12 comments:

  1. Great combos! I too am not much of a fan of bar glitters.

    ReplyDelete
  2. ja tam takie piórexy lubię, fajne ;p

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie to wygląda :)Ja też za piórkami nie szaleję, mam 2 lakiery golden rose i raczej na tym poprzestanę ;) Chociaż bardzo podoba mi się kolekcja China Glaze on the horizon :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajnie wygląda to połączenie ;) przechodziłam nawet dzisiaj obok tych piórek, ale na dzień dzisiejszy dla mnie jako uczennicy liceum cena trochę zaporowa :(

    ReplyDelete
  5. I was out shopping a little bit yesterday and saw the display of these in a store. I held one in my hand and was about to buy it but I didn´t. I do love the look but I have too many polishes already that I need something really special if Im going to buy it :)
    I have awarded you with the Versatile Blogger Award on my blog sweetie :)
    Hugs
    xx

    ReplyDelete
  6. ciągle chodzę obok niego w rossie i się zastanawiam czy go kupić ,a ty mi wcale nie pomagasz :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...