Monday, 30 September 2013

Rich Color 06, Golden Rose

Rich Color 06, Golden Rose
Jeden z moich ulubionych korali, lubiłabym go jeszcze bardziej gdyby był bardziej różowy, ale i tak jest świetny. Ten na pewno jest bardziej pomarańczowy, ale nadal kwalifikuje się jako koral. Jest w nim odrobina różu, no i ma w sobie taką delikatność typową dla korali - to na pewno nie będzie szalony pomarańcz, rzucający się od razu w oczy. Jest wypełniony złotymi, drobnymi glassfleckami, które są właściwie bardzo dobrze widoczne, a szczególnie świetnie wyglądają w słońcu. Malowanie jest okej, lubię pędzleki z tej serii (szersze i zaokrąglone), konsystencja też jest w porządku, w sam raz, ani gęsta ani wodnista - dzięki temu też szybko wysycha. Bardzo go lubię dzięki tym widocznym glassfleckom i umarłabym ze szczęścia gdyby była też bardziej różowa wersja. Tak właściwie to ostatnio dorwałam parę korali z shimmerem/glassfleckami, mam nadzieję, że zrobię zdjęcia dość szybko. ;)

Rich Color 06, Golden Rose
One of my favourite corals, I'd liked it even more if it was more pink, but it's still great. It leans towards orange more, but it is still in coral range in my opinion. There's is this pink hint and typical to corals softness, it doesn't look like wild orange on your nails. It is also filled with golden fine glassflecks, which are actually visible and look excellent in the sunlight. Application is fine, I like brushes in this series (wider and rounded), formula is just fine, not too thick not too runny, so it dries quickly, too.  I really love this polish, especially because glassflecks are prominent and I wish there were pinker version as well.  Actually I recently bought a couple of shimmer/glass fleck coral, I hope to swatch them as soon as possible. ;)




17 comments:

  1. ooooooooooooo on jest śliczny, miałam nawet komplementowane paznokcie jak go nosiłam, super <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. korale zawsze robią wrażenie na ludziach. :P

      Delete
  2. Nie mój kolor, ale te zdjęcia przekonują.
    Nie wiem jak to robisz, ale każdy, nawet słaby lakier wygląda u Ciebie nieskazitelnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie wiem jak to robię, ale miło mi, że tak uważasz. ;)

      Delete
  3. cudowny jest, jak kocham takie pomarańcze z kapką złotka (a złota solo nie lubię). Masz rację, że takiego różowawego nie ma chyba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, ja po dłuższym namyśle dochodzę do wniosku, że mogłabym mieć każdy możliwy kolor z takimi widocznymi glassfleckami, norma!

      Delete
  4. Brrry! nie cierpię pomarańczowego, ale w tym podoba mi się ten złoty połysk :)

    ReplyDelete
  5. Mam go i co tu dużo pisać jest piękny:)

    ReplyDelete
  6. Tez go mam i jest cudowny..... :) a co do tego różowego, to ja bym poszperała w szfie Wibo/Lovely, tam cos chyba jest.....sprawdzę w swoich zbiorach i dam znać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wibo express growth nr 480,ale nie wiem czy o dokładnie tego typu róż Ci chodzi :) jeszcze Lovely gloss like gel nr 101 .

      Delete
    2. wolałabym taki bardziej intensywny, ale te też są ładne, dzięki za info, poszukam ich. ;)

      Delete
  7. Mam go i widzę, ze na krótszych paznokciach wygląda lepiej niż na długich :-(

    ReplyDelete
  8. miałam ten lakier, ale coś mi w nim nie pasowało... oddałam go koleżance i na jej paznokciach podoba mi się zdecydowanie bardziej :) na twoich również wygląda kusząco, ale jak to się mówi - nie zagląda się dwa razy do tej samej butelki :P
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  9. wow, a ja go mam i całkowicie zapomniałam użyć .. wstyd ! jest boooski <3

    ReplyDelete
  10. Ostatnio miałam go na paznokciach, jest na prawdę śliczny!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...