Sunday, 8 September 2013

Nail Art Sunday: Gradient and Dots

Szybka wzorkowa notka po dłuższej przerwie (byłam zajęta, a i świetna pogoda zrobiła swoje), te paznokcie zrobiłam już jakiś czas temu, zdjęcia niestety nie oddają za bardzo uroku, bo pogoda była wtedy koszmarna. W każdym razie postanowiłam wybrać jasny, letni gradient i postawiłam na kolory od czystej bieli po owocowy, soczysty brzoskwiniowy. Na żywo wyglądało to naprawdę super i fajnie pasowało, bo byłam trochę opalona. Potem dodałam czarne kropki, bo czarne kropki zawsze są fajne i zawsze pasują, prawie jak mała czarna. :P

Quick nail art post after a longer break (I was super busy and the lovely weather kept my away from my laptop), I did this mani quite a long time ago and sadly the photos aren't too exciting because the weather was really dreadful back then. Anyway, I decided to do some light toned summery gradient and I went for colours ranging from clean white to fruity pastel peach. In person it looked very cool especially since I was a bit tanned. I added black dots later on, because black dots are always good and they always fit, just like a little black dress. :P



12 comments:

  1. Świetne są, może sobie zrobię ale w innych kolorach żeby bezczelnie nie zgapiać;).

    ReplyDelete
  2. super! podoba mi się to zdobienie :D
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  3. kropeczki są zawsze świetne, w każdym wydaniu! a gradient idealny :)

    ^^zapiszę sobie ten dzień w kalendarzu ^^ dzisiaj dostałam pierwszy komentarz od Ciebie! dziękuję :)

    ReplyDelete
  4. świetne ombre.
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...