Friday, 20 September 2013

Mosaic Madness, China Glaze

Mosaic Madness, China Glaze
Mój ulubieniec z całej tej serii China Glaze. Nie mogę przejść obojętnie obok tego średniego, wibrująco-elektryzującego niebieskiego brokatu. I jest połączony z czarnym glitter, idealna kombinacja. Czarny, matowy brokat jest po prosttu najlepszy. Lakier nałożyłam na jasny błękit (wydaje mi się, że był to Blueberry Muffin z Models Own)...Wyglądałby też ładnie na białym, bladym żółtym albo pastelowym pistacjowym...ale skoro to mieszanka dwóch kolorów, kształtów i rozmiarów, więc wydaje mi się, że najfajniej sprawdzi się właśnie na jasnoniebieskim albo białym, prostota najbardziej do mnie przemawia. Brokat rozmieszcza się dobrze, najlepiej nałożyć jedną warstwę i wtedy dobrze jest się upewnić czy mamy wystarczająco dużo brokatu na pędzelku...mam wrażenie, że dwie warstwy to już natłok brokatu, nie wygląda to już tak fajnie. 

Mosaic Madness, China Glaze
I think it's my favourite from this China Glaze collection, I simply couldn't skip this medium vibrant blue glitter. And it's mixed with black glitter, which is a perfect combo. Black matte glitter is the best ever. I applied it over light blue (I believe it was Blueberry Muffin from Models Own)...I think it'd look nice over white, pale yellow and pistachio pastel green too. But since it's a combo of two colours and various sizes, shapes, I think it's the best over white and light blue, just a simple look. The glitter spreads nicely in just one coat, but you should make sure you have a proper amount of glitter on the brush...I've got a feeling it looks too busy in two coats, so it's better to avoid applying two.



12 comments:

  1. świetnie się na paznokciach prezentuje, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Skojarzył mi się z sylwestrem ;) Bardzo ładny ;)

    ReplyDelete
  3. Piękny topper, moje ulubione połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  4. piękny, czemu ja nie mam ani jednego z tej serii :C

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, nie wiem...może w urodziny nadrobisz. :P

      Delete
  5. Super efekt :)Ja mma chrapkę az na 4 lakiery z tej serii...;DDDD

    ReplyDelete
  6. cudowny! bardzo mi się taka mieszanka w jednej buteleczce podoba:)

    ReplyDelete
  7. boski, wspaniale się prezentuje...!

    ReplyDelete
  8. na białym świetnie to wygląda! :)

    ReplyDelete
  9. wspaniale to wygląda :) połączenie idealne !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...