Sunday, 29 September 2013

Inglot 366 vs Inglot 367

Inglot 366
Inglot 367 już opisywałam, więc jeśli ktoś jest ciekawy, klikamy tutaj.
366 jest jaśniejszą i bardziej szarą wersją 367. Ale też jest lekko różowy i ma różową, delikatną poświatą (nie widać tego pobłysku wyraźnie, ale sprawia, że światło się odbija od paznokcia trochę inaczej - ogólnie widać to lepiej na żywo). Sam kolor opisałabym jako różany greige (czyli połączenie szarego z beżem), jest dość neutralny i uniwersalny. Mnie nie pasują szare lakiery (w większości), ale podoba mi się ten kolor na paznokciach więc stale szukam dla siebie jakichś dobrych alternatyw i 366 właśnie taką jest. Bardzo lubię ten lakier, nakłada się naprawdę gładko. Pędzelek jest wygodny, a konsystencja nie jest problematyczna.

Inglot 366
I already described Inglot 367, click here.
366 is lighter and more grey version of 367. But it is also slightly pink and has pinkish subtle sheen (it's not super visible, but lights reflects in a different way, it's more noticeable in real life). The shade itself I'd describe as rosey greige, it's fairly neutral and very wearable. I don't look great with grey polishes, but I like the way they look on nails so I'm always on the hunt for suitable alternatives for me, and this is one of them. I really like this polish and it applies smoothly. The brush is great and formula easy to work with.



15 comments:

  1. Lubię lakiery Inglota. Ten ciemniejszy podoba mi się trochę bardziej ;)

    ReplyDelete
  2. Fajne oba, takie jesienne smutaski ;)

    ReplyDelete
  3. bardzo ładne paznokietki;) dla mnie fajniejszy jest 367;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też go chyba wolę, bo jest ciekawszy...ale z drugiej strony jasny też fajny. no nie wiem, jednak wszystkie swoje lakierowe dzieci kocham. :D

      Delete
  4. Ciemniejszy bardziej mi przypadł do gustu ;)

    ReplyDelete
  5. Mnie dla odmiany bardziej spodobał się 366, jest śliczny i delikatny :)

    ReplyDelete
  6. jaśniejszy mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  7. Ładny kolor ;) Ja mam jeden lakier z Inglota i jestem z niego strasznie zadowolona, bardzo jest trwały ;)

    ReplyDelete
  8. Obydwa ładne :) dziś wlasnie pomalowałam paznokcie lakierem z Inglota :)

    ReplyDelete
  9. obydwa są śliczne. bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  10. uwielbiam zwyklaki, jeszcze takie! świetne pazurki ;>
    + obserwuję

    ReplyDelete
  11. 367 podoba mi się dużo bardziej :) chociaż nie często sięgam po takie kolory... może czas najwyższy na zmianę :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...