Tuesday, 3 September 2013

Giveaway winner/ Wyniki


Hiya
I'm coming back with giveaway results and I'll be posting new polish review as soon as possible.
Thanks for taking part in the Whale giveaway and I hope I'll be able to organise a new one in the near future -  I've got a couple of spare polishes, so they shouldn't stay homeless for too long :) Stay tuned! Congrats to the winner, hip hip hooray!


Wreszcie mam chwilę na ogłoszenie wyników, przepraszam, że tyle mi to zajęło, ale ostatnio mam sporo spraw na głowie - niestety bardziej przyziemnych niż prowadzenie bloga. Dziękuję za liczny udział w wielorybim rozdaniu i mam nadzieję, że już niedługo zrobię kolejne - mam trochę podwójnych lakierów, nie powinny pozostawać bezdomne zbyt długo. ;) Miejcie więc oczy dookoła głowy a zwyciężczyni gratuluję - wyślę Ci maila i ustalimy szczegóły. :)




10 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...