Sunday, 15 September 2013

Delia Coral Prosilk, Dots M05

Delia Coral Prosilk, Dots M05
Nie mogłam się doczekać dorwania tej serii lakierowej (szkoda, że tak trudno je kupić w sklepach, a i online nie miałam szczęścia zaraz po ich wypuszczeniu). Natknęłam się na nie przypadkowo i byłam zaaaachwycona. Teraz odkryłam, że nie mam jeszcze 3 z tej linii...(byłam przekonana, że składa się z 6 lakierów, a nie 8!), więc znowu się trochę zasmuciłam. :P
Kolorowa baza jest bardzo transparentna, więc musiałam nałożyć go na inny niebieski w podobnym odcieniu. Pewnie sprawdziłby się lepiej solo na krótszych paznokciach bez VNL. Brokat rozprowadza się ładnie, nie trzeba go wyławiać. Nałożyłam dwie warstwy kropek, żeby uzyskać ten efekt "żelkowej kanapki", bardzo mi się podoba jak niektóre czerwone hexy wyglądają jakby były pod wodą. Aha, sam odcień w butelce wygląda na dość zielony, szczególnie w zestawieniu z innym niebieskim z tej kolekcji...ale ostatecznie jednak widzę go jako niebieski z domieszką zieleni.

Delia Coral Prosilk, Dots M05
I couldn't wait to get this nail polish (it's inexpensive Polish brand, yet it was difficult to find in stores and even online once it was released), I encountered this line by accident and I was soooo happy. Now I discovered that I haven't got three varnishes from this series (I was sure it's a 6 piece line, not an 8 piece!), so I'm a bit upset again. :P
Anyways, the coloured base is very sheer, so I had to apply it over similar blue polish. Maybe it would work better on shorter nails with no VNL. Glitter spreads nicely and I didn't have to fish for it. I applied two coats of M05 in order to get this "jelly sandwich" effect, I love how some of these red pieces look as if they were under water. The shade in the bottle looked fairly green, especially against another blue shade from this line...but in the end I perceive it as slightly greenish blue.







24 comments:

  1. Oj tez bym na ten kolor reflektowala ale nie mam dostepu do tej marki a na allegro za drogie...

    ReplyDelete
  2. Ładny, chociaż mnie akurat te czerwone hexy się nie podobają

    ReplyDelete
  3. Oj, chyba najciekawszy z kolekcji ;) Ale chętnie zobaczę inne ;) idę szukać słoczy ;D

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie się prezentuje. A gdzie zakupiłaś. Szkoda, że większość fajnych lakierów jest tak trudno dostępna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W drogerii Jasmin, ale nie mam pojęcia czy wszystkie mają akurat te Delie.

      Delete
  5. fajne, ale chyba nie chce mi się ich szukać, wolę na vipery zbierać te pieniądze co ich nie mam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie nie ma lekko, chcę i te i te, nie ma zmiłuj. :P

      Delete
  6. Piękne paznokcie, super kolorki.

    ReplyDelete
  7. Rzeczywiście bardzo ciekawy efekt uzyskałaś, tak jakby te drobinki pływały ;) I jeszcze niebieski kolor nasuwa mi na myśl po prostu wodę, więc tak mi sie skojarzyło ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  8. piękne! ale mi się podobają :)

    ReplyDelete
  9. Ja też zachwycam się tymi lakierami. Póki co nigdzie ich nie widziałam, nad czym ubolewam.. z chęcią przytuliłabym kilka buteleczek, bo świetnie się prezentują! :)

    ReplyDelete
  10. Masz racje wyglądają jak pod wodą. Śliczne są ;)

    ReplyDelete
  11. Ja swoje kupowałam w drogerii Vica za ok 6 zł :D

    ReplyDelete
  12. ale cudeńko! wygląda przepięknie!

    ReplyDelete
  13. Świetny koloreeek, masz śliczny krztałt paznokci
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. świetny lakier,to jest "mój" kolor :)

    ReplyDelete
  15. uwielbiam Twój kształt paznokcia! a lakier boski :)

    ReplyDelete
  16. Myślałem, że tylko ja mam problem ze znalezieniem tych lakierów stacjonarnie (mimo paru szaf delii w okolicy).
    Lakier ładny, brakuje takich na naszym rynku. Z całej kolekcji najbardziej ciekawi mnie najciemniejszy, a nigdzie nie ma swatchy:(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...