Monday, 9 September 2013

Cynthia Rowley New York

To beznazwowy i beznumerowy lakier, który dorwałam niedawno w TK Maxxie (ok 16-17zł za dwulakierowy zestaw). Jak już pewnie możecie stwierdzić po moim blogu, nie jestem wielką fanką lakierów indie, ale cieszy mnie, że takie lakiery pojawiają się już w normalnych sklepach. Prawdę mówiąc nie wiem za wiele o tej marce, z tego co wyczytałam należy do nowojorskiej projektantki mody. 
Do lakieru: baza jest dość intensywnie niebieska (z małą domieszką zieleni), jest też bardzo transparentna i żelkowa - lepiej więc nakładać na jakiś niebieski lakier bazowy, bo trudno uzyskać krycie (bez denerwujących brokatowych zbitek). Ma też w sobie brokat: srebrny, żółto-złoty, pomarańczowy, jasnoniebieski, zielony, fioletowy i fuksję. Uwielbiam ten efekt - niebieski lakier + brokat to dla mnie idealna kombinacja. :)


That's a polish I grabbed at TK Maxx (it's nameless and numberless). I'm not an indie polish person as you can probably tell by my blog, but it's great to see such polishes in regular stores. To be honest, I don't know more about Cynthia Rowley brand, from what I gathered she is a New York based fashion designer.
 To the polish: the base is a fairly intense greenish blue, it is also very very sheer and jelly - so it's better to apply it over blue polish, because it's almost impossible to achieve opacity without annoying glitter clumps. It contains the same size multi glitter in silver, yellow gold, orange, light blue, green, purple, fuchsia. I really love the effect! Blue polish and glitter is a perfect combo for me. :)




19 comments:

  1. ale cudo dorwałaś, szkoda że nie mam blisko tkmaxx ;)

    ReplyDelete
  2. Ale fajnie, wygląda jak pod wodą :D

    ReplyDelete
  3. Musze na niego zapolować, śliczny jest :)

    ReplyDelete
  4. Wow, naprawdę niedrogo jak na panią Rowley:) Bardzo podziwiam jej desighnerskie pomysły:)

    ReplyDelete
  5. Nie przepadam za tego typu lakierami, ale ten ma to "coś" w sobie, że nie mogę się na niego napatrzeć :)

    ReplyDelete
  6. Ja mam obsesje na tego typu lakiery, na wszystkie co się świecą i mienią :D

    ReplyDelete
  7. Świetnie wygląda! Lubię taki odcień błękitu :)

    ReplyDelete
  8. boski, u mnie były niestety z nim zestawy tylko po 4 kolory:/

    ReplyDelete
  9. Naprawdę ten lakier daję świetny efekt. Paznokcie wyglądają pięknie:)


    kosmetyczkawpodrozy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wow :D dorwałaś ten sam lakier co ja :D ale ja kupiłam w zestawie 3 lakiery :)
    cudo <3 ja jeszcze nie zdążyłam wypróbować :P

    ReplyDelete
  11. A ja z kolei lubię lakiery indie od czasu do czasu, piękny kolorek ;)

    ReplyDelete
  12. Rewelacyjny, uwielbiam lakiery indie, szkoda, ze ciężko je u nas dostać ... :(

    ReplyDelete
  13. uwielbiam takie lakiery, mogłabym e nosić cały czas

    ReplyDelete
  14. wygląda dużo lepiej niż delia :) podoba mi się.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...