Friday, 27 September 2013

Charmed, I'm Sure, China Glaze

Charmed, I'm Sure, China Glaze
Właśnie mam wielką fazę na wampowe lakiery i powinnam zacząć je częściej pokazywać na blogu. Charmed, I'm sure to jeden z moich ostatnich ulubieńców, ma niesamowite wykończenie o wysokim połysku i taką bogatą, kremową konsystencję. Nie wiem czemu, może to tylko ja tak mam...ale według mnie wygląda drogo i szykowanie na paznokciach. Lubię właśnie takie ciemne lakiery, pasują do wszystkiego a takie kremowe, wampowe wykończenie jest świetne. Jeśli chodzi o odcień, to taka nieco przygaszona/przydymiona oberżyna. Malowanie jest super, ma dobre krycie i mógłby robić za jednowarstwowca (ale ja zawsze wolę nałożyć dwie cieńsze warstwy niż jedną grubszą). Uwielbiam ten lakier, to będzie chyba jeden z moich ulubionych vampów tego sezonu i w ogóle jeden z najfajniejszych ciemnych fioletów w mojej kolekcji. A jak tam Wasze vampy, przygotowane na jesień? :D

Charmed, I'm Sure, China Glaze
I'm all into vamp polishes at the moment and I should show them on my blog more often. Charmed I'm sure is one of my latest favourites, it has an amazing high-gloss finish and rich creme formula. I don't know why, maybe it's only me... but it looks very expensive and chic on nails. I like such dark polishes, they match everything and vampy creme finish is so great. When it comes to shade, it reminds me of a bit washed out, dusty eggplant purple. Application is cool, it has great opacity and could serve as a one coater (I still think it's better to apply 2 thinner coats). I love this polish, I think it'll be my favourite vamp this season and one of the best purple vamps in my collection. What about your vamps, are they ready for autumn? :D






16 comments:

  1. Replies
    1. niee, w ogóle. to chyba złudzenie na zdjęciach jak już.

      Delete
  2. Bardzo ładnie wygląda przy Twojej karnacji. Wydaje mi się podobny do Colour Alike Zmierzch Magdy

    ReplyDelete
  3. Hmmm przypomina mi nieco OPI I brake for manicures.....który bardzo lubię :)Tego China Glaze nie wzięłam pod uwagę nawet zeby kupić, ale jak teraz go widze u Ciebie, to kto wie, czy jednka nie bedzie mój :)
    Bardzo fajnie u Ciebie wyglada :)

    ReplyDelete
  4. O nie,o nie, o nie!! Oddawaj goooo! Jest po prostu IDEALNY! :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny kolor na jesień :D

    ReplyDelete
  6. Właśnie chciałam napisać, że on taki w typie Jacquesa jest. Ale jeśli fiolet, to stanowczo odmawiam. Mad As A Hatter jest od fioletów :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurczę, już nie wiem co ja nacudowałam z tymi swatchami, na moim monitorze jest widocznie fioletowy...chociaż jak dłużej się wpatruję to widzę tutaj brąz, ale to chyba siła sugestii. :D
      W każdym raziem to zdecydowanie fiolet, ale taki sprany i ogólnie dość vampowy, więc kolor nie rzuca się strasznie w oczy.

      A Jacques jest ekstra, fajnie jakby wrócił szał na grzybnie i pojawiły się jakieś nowe wariacje. Aż chyba sobie nim pomaluję. :))

      Delete
    2. przepiękny bakłażan, będę o nim pamiętać przy kolejnym zamawianiu Chinek :-)

      Delete
  7. Tak przeczytałam Twój opis i myślę Kurczę, coś czuję, że smutak i mi się nie sposoba....
    Ale od pierwszego zdjęcia...wpadłam! Jest świetny, ma w sobie coś ciepłego... Piękny, a w dodatku takiego nie mam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. no smutak, smutak, ale rzeczywiście jest taki ciepły i przytulny...ja w sumie często takie noszę, a jak mnie za bardzo smucą, to dokładam topper. :D

      Delete
  8. Oooh this is so beautiful :) I love colors like this :)
    Need to see if I can get my hands on this one :)
    hugs
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. I highly recommend this one, it looks really stunning in person. :)

      Delete
  9. zakochałam się w tym kolorze!

    ReplyDelete
  10. After getting into nail polish about 2 years ago, I just barely starting warming up to vamps. Its almost like wearing red lipstick at first- its intimidating. I purchased this color a while back and have yet to wear it since I feel my nails are a little too long (now) to not look so much like a witch lol Maybe its just me. I'm looking forward to seeing what other vamp polishes you swatch!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...