Tuesday, 17 September 2013

Amethyst Glitter, Barry M

Amethyst Glitter, Barry M
Jeden z moich ulubionych wielokolorowych brokatów z mojej kolekcji, ma świetne krycie i podoba mi się w nim dobór kolorów glitteru. Podoba mi się w nim to, że brokat jest w tym samym rozmiarze, więc efekt nie jest przesadzony i niedbały. Maluje się nim fajnie, brokat jest gęsty i zostaje na miejscu, nie przesuwa się przy nakładaniu kolejnej warstwy. Potrzeba dwóch grubszych warst albo trzech cieńszych, wtedy bardzo fajnie kryje jak na brokat w bezbarwnej bazie. Powierzchnia jest gładka i przyjemna w dotyku, ale nigdy nie zaszkodzi nałożyć topcoatu. Zawiera glitter: jaskrawoniebieski, fuksję, złoty, fioletowy i czarny (co jest najfajniejsze!).
Podoba mi się ten cyrkowy efekt, i jak już wspomniałam, to jeden z moich ulubieńców...fajnie gdyby wypuścili więcej takich glitterów.

Amethyst Glitter, Barry M
One of the best multi-glitters that I own, it has great coverage and I like colour selection. I like it because glitter pieces are in the same size, so it doesn't look messy and over the top. It also applies well, glitter is dense and stays in place, it doesn't shift a lot. It requires 2 thicker or 3 thinner coats and opacity is great then (considering it's in a clear base). The surface is fairly sleek and pleasant in touch, but there's no harm in applying topcoat. It contains glitter in: bright sky blue, fuchsia, gold, purple and black (which is so cool!).
I love this circus-like effect, as I said, it's one of my favourite glitters, I hope they'd release more of them.





17 comments:

  1. śliczny! ale pewnie zmywanie to koszmar?

    ReplyDelete
  2. Cudowny!!! Współczuję zmywania!

    ReplyDelete
  3. Aż mi się oczy zaświeciły ;)

    ReplyDelete
  4. Lubię jak coś mi się świeci na paznokciach. Ale to zmywanie, hm mam nadzieję, że masz dobry zmywacz ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo lubię lakiery tej firmy:)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny jest, nie zadaję pytania o zmywanie bo pewnie masz wprawę więc nie ma problemu:)

    ReplyDelete
  7. Wow piękny chyba muszę przygarnąć;D

    ReplyDelete
  8. przepiękny jest, świetne kolorki w sobie zawiera :)

    ReplyDelete
  9. Ale czaaaad! Super jest! Tylko problem ze zmywaniem...

    ReplyDelete
  10. Piękny, również go posiadam. I nazwa bardzo mi się podoba ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...