Monday, 2 September 2013

383 Inglot

383 Inglot
Na zewnątrz jest już trochę listopadowo, ale i tak postanowiłam dzisiaj wyskoczyć ze świetnym letnim lakierem (według mnie korale wyglądają świetnie w sumie przez cały rok). 383 jest bardzo bardzo intensywny, blisko mu do neonu. Jest w typie bardziej różowego niż pomarańczowego koralu, ale widać, że to definitywnie koral. Nie kojarzę podobnych w mojej kolekcji...powinnam wreszcie porównać moje korale, ale zajęłoby mi to całe wieki. :D Jest bardzo ładny, chyba mój ulubieniec z dziedziny jaskrawych korali. Maluje się nim przyjemnie, ale ja jestem dużą fanką inglotowskich pędzelków. Niestety nie wytrzymał na moich paznokciach zbyt długo (jakieś 2 dni), ale zauważyłam, że większość jaskrawych i neonowych lakierów odpryskuje z moich paznokci jak opętana.
BTW przepraszam za opóźnienia z ogłoszeniem rozdaniowego zwycięzcy - rozdanie skończyło się wcześniej niż miałam to zakodowane w głowie, a potem miałam zalatany weekend. Obiecuję wieczorną poprawę!

383 Inglot
Well, it's not very summery outside, but I decided to show a great summer polish (actually coral looks great all year round imho). 383 is very very bright, very close to neon. It's more pink than orange type of coral, but it's still definitely coral. I can't think of anything similar coral in my stash -  I should compare my coral polishes at last, but it would took my ages, haha. It's very pretty, one of the best bright corals in my collection, I would say. It applies nicely, but I'm a huge fan of Inglot's brushes. It didn't last long on my nails, but I noticed that all brights and neons tend to chip like crazy on my nails, such a shame.
BTW apologies for being so slow with announcing my giveaway winner, it ended earlier than I imagined, then I had a busy weekend. I'll try to post tonight, hopefully!




21 comments:

  1. Kolor jest piękny, właśnie takiej "czerwieni" szukałam. Kupiłam nawet podobny kolor(tak mi się wydawało) ale po pomalowaniu okazał się zupełnie inny :/ Teraz już wiem co mam kupić ;)

    ReplyDelete
  2. jaki cudowny kolor, lubię lakiery INGLOT'a!

    ReplyDelete
  3. niesamowity odcień! lubię takie zagadkowe, które nie chcą się dać określić :>

    ReplyDelete
  4. też często maluję paznokcie na przekór pogodzie ;) piękny kolor

    ReplyDelete
  5. bardzo mi się podoba :) świetny na stopy do sandałków.

    ReplyDelete
  6. Jestem fanką tego typu kolorów. Pasują na każdą porę roku i sa takie ciepłe ;)

    ReplyDelete
  7. piękny kolor mi ciągle z latem się kojarzy

    ReplyDelete
  8. Przepiękny! Szkoda, że lato się skończyło :-(

    ReplyDelete
  9. lubię Ingloty :) pod warunkiem, że nie odbarwiają mi paznokci, a niestety mają taką tendencję :/

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam koralowe odcienie na paznokciach:)

    ReplyDelete
  11. ahh wzdycham do takich kolorków :) ! cudo

    ReplyDelete
  12. Naprawdę świetny kolor coś czuję że skuszę się na niego przy kolejnych zakupach:)


    http://kosmetyczkawpodrozy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. śliczny, szkoda że to inglot ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...