Wednesday, 18 September 2013

169 Blueberry Cookies, Sensique

169 Blueberry Cookies, Sensique
Jestem trochę spóźniona z pokazywaniem letniej kolekcji Sensique, ale wydaje mi się, że jest dość uniwersalna, a szczególnie takie fiolety są super przez cały rok. Trudno mi się zdecydować, ale Blueberry Cookies to mój ulubieniec z całej linii...a niektóre z Was pewnie już dobrze wiedzą, że szaleję za jasnofioletowymi lakierami. Ten jest super, bo jest pastelowy i delikatny, ale z drugiej strony rzuca się w oczy i jest taki nasycony. Właściwie to wygląda identycznie jak jagodowy jogurt albo jagody ze śmietaną. Piękny. Malowanie było bardzo proste, nie mamy tutaj typowego, pastelowego piekła. Kryje też dobrze, dwie warstwy są wystarczające. I tylko popatrzcie jak ładnie błyszczy. <3

169 Blueberry Cookies, Sensique
I'm a bit late with showing summer line from Sensique but actually I think this particular colour is great all year round. I think Blueberry Cookies are my favourite from the whole bunch, but some of you probably know well that I'm a huge fan of pastel purple/lilac polishes. This one is great because it's pastel and soft, but at the same time quite vibrant and noticeable - in fact, it looks exactly like a blueberry yoghurt or blueberries mixed with cream. Lovely! Application is easy, no typical pastel hell here. Coverage is good and two coats are enough. And look how glossy it is. <3








11 comments:

  1. Też jestem dumną posiadaczką tej buteleczki w swoim pudełku (zresztą pudełko też jest fioletowe ;D)
    Lakier jest cudownie kremowy i ma cudowny odcień, powiedziałabym że jest to taka idealna LAWENDA :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo lawenda też może być. ja jednak widzę te jagody, chyba przez nazwę. ;)

      Delete
  2. Zawsze mi sie wydawało, że taki fiolet na paznokciach będzie wyglądał trupio, ale jestem miło zaskoczona :) Bardzo ładny pastel :)

    ReplyDelete
  3. Przydałby mi się taki jasny fiolet, mój wygląda jak czarny :D

    ReplyDelete
  4. śliczny jest ten okaz. Uwielbiam tego typu odcienie i mam ich już sporo w swojej kolekcji :)

    ReplyDelete
  5. Mi też się bardzo podoba, szkoda tylko że mają takie brzydkie butelki (za to świetny pędzelek :P)

    ReplyDelete
  6. jestem zaskoczona, że wystarczą tylko dwie warstwy *.*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...