Sunday, 22 September 2013

116 Belcanto, Vipera

116 Belcanto, Vipera
Mamy więc już oficjalnie jesień, ale ja jakoś się nie przejmuję...tak właściwie to ni stąd, ni zowąd mam lepszy humor. :P Postanowiłam więc przywitać jesień na blogu jakimś optymistycznym kolorem. A zieleń zawsze się nadaje i  zawsze jest pozytywna. Wspominałam już to wiele razy, ale Belcanto to jedna z moich ulubionych serii Vipery i mogłabym mieć każdy kolor (pomijając kolekcję Roulette, która jest przeboska i też muszę mieć każdy)...ta zieleń jest dość nietypowa, trochę wyblakła, trochę z niebieskim, trochę miętowa, bardzo mi się podoba. Ogólnie ten odcień wydaje mi się taki relaksujący i uspokajający, idealny dla moich burzliwych myśli. Malowanie w porządku, szybko i bezboleńsnie...jednak trochę kapie lakier z pędzelka, za co winię właśnie długi pędzelek (ale ja mam też jakiś niedorozwój na linii mózg-ręka w przypadku właśnie takich dłuższych pędzelków).

116 Belcanto, Vipera
So it's officially autumn, but I don't care...in fact, all of the sudden I'm in a better mood. :P That's why I wanted to start with an optimistic shade on my blog. Green is always good and upbeat. Belcanto is one of my favourite lines from Vipera (apart from latest Roulette series which is super hot, swatches soon!) and I could have each shade from it...this one is quite unusual, it's like a washed out bight green, slightly blue, slightly minty, I really like it. I find it to be relaxing and soothing shade, suited for my stormy thoughts. Application is just fine, quick and pleasant...but nail polish tends to drip a little since the brush is fairly long (but I've got a bit of brain-hand dysfunction when it comes to longer brushes).





9 comments:

  1. Taką zieleń to nawet ja na pazurkach bym nosiła;)

    ReplyDelete
  2. o jaki ładny! Jaaaaa czemu ja go nie mam chlip chlip :C

    ReplyDelete
  3. Ładny stonowany ale nie nudny kolor :D Uwielbiam nosić takie barwy na jesień :D

    ReplyDelete
  4. Nie przepadam za zielenią, ale ta mi odpowiada ;)

    ReplyDelete
  5. Lubię zielenie. Ten odcień jest piękny! :D

    ReplyDelete
  6. za zielenią nie przepadam, a ten ma jeszcze taką chyba żelową formułę bo tak delikatnie prześwituje

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...